ایده های تولید و اجرای تبلیغات

چاپ سررسید اختصاصی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی و چاپ سررسید اختصاصی

سررسید(نمونه کارها) یا سالنامه را به‌ طور اختصاصی نیز برای شرکت‌ها و مؤسسات تهیه و چاپ می‌کنند و به آن چاپ سررسید اختصاصی گفته می‌شود. برای چاپ سررسید  اختصاصی از چند روش استفاده می‌شود.

شاید بعد از راه اندازی کسب و کارتان نتوانید درآمد خوبی کسب کنید و مشتری های زیادی داشته باشید. اگر کسب و کارتان معمولی باشد کاملاً طبیعی است. چون ده ها، صد ها و یا هزاران کسب و کار مشابه دیگر وجود دارد که مشتریان به سراغ آنها می‌روند. اما اگر می خواهید بهترین باشید و همه شما را انتخاب کنند، باید از ایده های خلاقانه شرکت تبلیغاتی طرح هرم استفاده کنید و کاری کنید که مردم خودشان به سمت شما بیایند و مشتاق برای استفاده از خدمات شما باشند. پیشنهاد شرکت تبلیغاتی طرح هرم برای شما میتواند بهترین بازدهی را در شرکت شما داشته باشد.

 

 چاپ سررسید اختصاصی


روش های چاپ سررسید

در روش اول لوگو و شماره تلفن‌های سفارش دهنده روی جلد سررسید(نمونه کارها) از قبل تولید شده چاپ می‌شود. برای این کار از چاپ سیلک، طلاکوب یا داغی استفاده می‌شود. مقالات مرتبط : چاپ سر رسید دستیار


روش های چاپ سررسید

 در روش دوم علاوه بر چاپ روی جلد سالنامه می‌توان در تک تک صفحات داخلی لوگوی سازمان یا شرکت سفارش دهنده را چاپ کرد و نیز تعدادی صفحه تبلیغاتی از محصولات و خدمات سفارش دهنده تهیه کرد و به سررسید(مقالات مرتبط)  از قبل تولید شده اضافه نمود.
 در روش سوم تمام سررسید طراحی و چاپ می‌شود که شامل بخش مقدمه، صفحات داخلی، صفحات تبلیغاتی، بخش پایانی و جلد می‌باشد. این روش برای کارهای با تیراژ بالا مناسب است و قیمت آن نیز نسبت به دو روش قبلی بالاتر است
.

به‌ طور کلی چاپ سررسید اختصاصی به ‌عنوان یک  تبلیغ مناسب در هویت سازمانی شرکت تاثیر بسزایی دارد.

 

مشاهده نمونه کارهای تقویم و سررسید شرکت طرح هرم