ایده های تولید و اجرای تبلیغات

چاپ سررسید دستیار

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

آشنایی با انواع سررسید

سررسید(نمونه کارها) با توجه به جنس جلد، جنس و نوع صفحات، طرز تهیه و چاپ، انداره صفحات، و نوع صحافی دسته بندی می شوند.

شما باید برای رسیدن به رویاها و آرزوهای خود و راه اندازی یک کسب و کار فوق العاده، هر چه سریع تر شروع کنید و با برنامه ها تبلیغاتی دقیق در شرکت تبلیغاتی طرح هرم برای خودتان اتفاقات خوب را رقم بزنید تا در نهایت به قله های بالاتر برسید و آن داشته های اولیه خود را بیشتر و بیشتر کنید.
 

بخش بندی سررسید ها بر اساس اندازه

سررسید خشتی

سررسید پالتویی

سررسید رقعی

سررسید مدیران

سررسید وزیری

سررسید جیبی

سررسید(نمونه کارها) از لحاظ اندازه چاپ انواع مختلف دیگری نیز دارد، ولی محبوب ترین آنها که در کشور ما رایج است، موارد ذکر شده است. باید به این نکته توجه کرد که اندزه های ذکر شده، اندازه های رایج چاپ می باشد، ولی امکان دارد که شرکت های مختلف سررسید هایشان را در ابعاد مختلف مورد نظرشان چاپ کنند، به همین دلیل برای چاپ لت سررسید، برگه های سررسید مورد نظر را حتما اندازه بگیرید. مقالات مرتبط : سر رسید مهندسی

انواع جنس های سررسید

سررسید برجسته

سررسید اگانایزر

سررسید گالینگور

سررسید سلفون

سررسید ترمو

سررسید چرمی

در کاتالوگ های شرکت های گوناگون امکان دارد که جلدهایی با جنس های مشاهده کنید ولی تمامی آنها عضوی از انواع بالا به حساب می آیند، برای مثال جنس جلدی به اسم اشبالت، یک نوعی چرم شبیه به جیر است.

انواع سررسید بر اساس روز

سررسید روزانه

سررسید 2روزه

سررسید هفتگی

سررسید دستیار

 

سررسید دستیار

سررسید دستیار

فرق سررسید دستیار با دیگر سررسید(نمونه کارها) ها در این است که در سررسید های دستیار معمولا هر هفته در یک صفحه جداگانه چاپ می شود و تاریخ صفحات کم است ولی در اخر سررسید های دستیار صفحات سفید متعددی با سربرگ تاریخ خام وجود دارد که صاحب سررسید(مقالاتمرتبط) با توجه به نیاز هایش میتواند از آن صفحات استفاده کند. در ضمن در انتهای سررسید های دستیار تعدادی برگه اطلاعات فنی و مهندسی چاپ می گردد.

 

چاپ سررسید دستیار