تقویم و سررسید

طراحی تقویم رومیزی اختصاصی

  • نویسنده: یوسفی
  •     
  • :تاریخ

طراحی تقویم رومیزی اختصاصی

روش های زیادی برای تبلیغ کسب و کار وجود دارند. از جمله این روش ها می توان به تراکت، بروشور و ... اشاره نمود. اغلب مردم توجه چندانی به اینگونه تبلیغات نشان نمی دهند و حداکثر پس از یک بار مطالعه آن ها را دور خواهند انداخت.

اما در این میان روش هایی برای تبلیغات نیز وجود دارند که به علت کاربردی بودن تا مدت ها و یا همیشه همراه مشتری خواهند ماند و یادآور نام و برند شرکت شما می باشند. این تبلیغات می توانند شامل فلش تبلیغاتی، تقویم رومیزی(نمونه کارها)، ماگ تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی و... باشند.

برای رشد بیشتر کسب و کار شرکت تبلیغاتی طرح هرم به شما کمک می کند تا با تبلیغات نوآورانه توجه بیشتر مشتری را به خود جلب کنید. 

 

طراحی تقویم رومیزی اختصاصی

( طراحی تقویم اختصاصی شرکت سما نقاله )

تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی(نمونه کارها) از آن جهت گزینه مناسبی برای تبلیغات به حساب می آید که هر فرد چه در خانه و چه در اداره مجبور به استفاده از یک تقویم می باشد. به همین دلیل تا پایان سال از تقویم استفاده خواهد کرد و از این طریق نام شرکت شما در ذهن وی ثبت خواهد شد. به این ترتیب یک مشتری بالقوه به جمع مشتریان شما اضافه خواهد شد. مقالات مرتبط : تقویم رومیزی با قالب لب گرد

 

نکاتی برای تبلیغ به وسیله تقویم رومیزی

زمان ارائه

اولین و مهم ترین نکته زمان ارائه تقویم رومیزی(نمونه کارها) است. برای ارائه تقویم باید سریع عمل کنید و آن را پیش از عید یا حداکثر در فروردین ماه به دست مشتریان برسانید. زیرا در صورت تاخیر مشتریان تقویم دیگری می یابند و ثانیا عملکرد شما نشانگر بی نظمی و عدم برنامه ریزی می باشد.

 

در این راستا بخوانید : طراحی تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی

 

طراحی جذاب و منحصر به فرد

از دیگر مواردی که موجب تاثیر گذاری تبلیغات شما می گردد، طراحی جذاب است. با طراحی یک تقویم رومیزی(مقالات مرتبط) به جذاب ترین شیوه و به صورتی خاص که با سایر تقویم ها تفاوت داشته باشد، میزان تاثیر و استفاده از تقویم شما بیشتر خواهد شد.

شما می توانید یک تقویم رومیزی لاکچری به مشتریان ارائه کنید که کاملا با سایر تقویم ها متفاوت باشد. این نوع از تبلیغ ممکن است هزینه بیشتری از سایر تقویم های رومیزی داشته باشد اما حسن آن در تفاوت آن می باشد و احتمال آنکه مشتری آن را برای همیشه نگه دارد بسیار بالا می باشد.

 

طراحی تقویم رومیزی اختصاصی

( طراحی تقویم اختصاصی شرکت پست بین المللی تی ان تی TNT)

به این ترتیب تقویم شما به سایر تقویم ها ترجیح داده خواهد شد و تبلیغات شما موثر تر می باشد.

مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی

از جمله مزایای تقویم تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مناسب: تقویم رومیزی(نمونه کارها) در مقایسه با تبلیغات تلویزیون و روزنامه قیمت مناسب تری دارد.
  • استفاده همیشگی: تبلیغات تلویزون چند بار پخش می شوند و معمولا کسی تمایلی به تماشای آن ها ندارد اما تقویم رومیزی(مقالات مرتبط) به علت کاربردی که دارد همه روزه مورد بررسی قرار می گیرد.
  • امکان برقراری ارتباط: در تبلیغات تلویزیون افراد باید هوشیار باشند تا اگر قصد استفاده از خدمات شما را داشتند در همان لحظه نام شرکت و خدمات شما را به خاطر بسپارند. اما با داشتن یک تقویم رومیزی همیشه این امکان را خواهند داشت تا در صورت نیاز با شما تماس بگیرند.
  • محل قرار گیری: قرار گرفتن همیشگی تقویم رومیزی روی میز مشتریان موجب می گردد مشتریان همیشه نماینده ای از شرکت شما را مشاهده نمایند.

در این راستا بخوانید:

تقویم رومیزی با پایه گالینگور

تقویم رومیزی با کاور مقوایی

تقویم رومیزی با کاور چرمی