طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

چاپ تقویم رومیزی

  • نویسنده: سعید هدایتی
  •     
  • :تاریخ

چاپ تقویم رومیزی

اگر به عنوان یک منشی، مدیر یا کارمند پشت میزتان در محل کار بنشینید کنار سایر تجهیزات کاریتان ، کنار مانیتور،کیبورد،ماوس، ماشین حساب دفتر و خودکار یا سایر ابزارآلات کاری، یعنی تمامی ابزار کار دفتریتان وسیله ای می بینید. وسیله ای متشکل از کاغذهای گلاسه، سبک با چگالی کم که شکلی مانند منشور دارد. دوازده ورق حاوی رنگ ها و طرح های مختلف که مثل صفحات یک دفتر ورق می خورند (البته به طور عمودی) ، این وسیله که تقریبا روی میز تمامی شرکت های بزرگ و کوچک دنیا جای گرفته تقویم رومیزی(نمونه کارها) نام دارد. اگر قصد دارید هر روز از سال ، کسب و کار تان را به مشتری یاد آوری کنید باید سری به سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم بزنید و از نمونه کارهای ما دیدن کنید و با اعتماد به شرکت تبلیغاتی طرح هرم  زمان و تلاش خود را به مابسپارید تا یک تقویم رومیزی تولید کنیم که مردم دوست داشته باشند آن را نگه دارند و به این ترتیب در چشم انداز بلند مدت شما تاثیر فوق العاده ای خواهد گذاشت  . برای مشاهده نمونه های بیشتر تقویم رومیزی اختصاصی اینجا کلیک کنید.

 

طراحی تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی شرکت پیام رخبام

( طراحی تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی شرکت پیام رخبام)

تقویم های رو میزی و ویژگی ها

امروزه چاپخانه های پرشماری در میان خدماتی که به مشتریانشان می دهند،از چاپ دفتر و کتاب گرفته تا تولید کارت ویزیت،بنر و ... این تقویم ها را نیز به بازار عرضه می کنند. تقویم های رو میزی(نمونه کارها) با یک نگاه از پشت میز کار و از روی صندلی کاری فرد زمان را نشان شما می دهد.

مدیر،منشی یا هر فرد دیگری که پشت میز نشسته است می تواند نگاه به روزهای آتی ،تعطیلی ها و مناسبت ها بیاندازد،قرارهای کاری را هماهنگ کند و از اتفاقاتی که در پیش دارد بهترین بهره برداری را  کند. مقالات مرتبط : تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی هم مثل سررسیدها انواع و اقسام بسیار مختلفی دارد و در ابعاد و اشکال داخل بازارهای هدف عرضه می شوند. یکی از جالب ترین ویژگی تقویم ها هم همین است،آنها علی رغم اینکه زمان یکسانی از سال یا ماه واحدی را نشان می دهند می توانند بسیار متنوع باشند. معمولا تقویم های میزی در یک سلسله ردیف که هر یک ویژه یک روز می باشد طراحی شده اند. به همین دلیل تقویم های رومیزی شامل 365 ردیف می باشد که معمولا هر سی روز یعنی یک ماه یک صفحه به خود اختصاص می دهد.  گاهی مراکز چاپ تقویم های رومیزی انتخاب می کنند که بیش از یک سال را پوشش میدهند. شما یک بار پول می دهید و برای چند سال از یک کالای زمانی یعنی تقویم استفاده می کنید. برای مشاهده نمونه های بیشتر تقویم رومیزی اختصاصی اینجا کلیک کنید.

 

طراحی تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی مجموعه های ورزشی اکسیژن

( طراحی تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی مجموعه های ورزشی اکسیژن)

مزایای استفاده از تقویم رومیزی

شما می توانید مثل تقویم های دیواری روی تقویم های رومیزی(نمونه کارها) لوگوی شرکت یا محل کارتان را ثبت کنید.می توانید هدف گذاری ها یا شعارهای شرکت را به سمع و نظر مشتریان بالقوه خود برساند.

شما می توانید در خلال این تصاویر نمونه کارهایتان را ثبت کنید و دست آوردها یا خدمات شرکت خود را رخ بکشانید،از سوی دیگر می توانید تصاویر مدیران،کارمندان و سایر افراد موفق و ستایش شده شرکتان را در آن درج کنید.

معمولا تقویم های رومیزی(مقالات مرتبط) در یک سلسله ردیف که هر خانه آن ویژه یک روز است طراحی می شوند.به همین دلیل تقویم های رو میزی حداقل 365 خانه در دل خود دارند. برخی از تقویم های رومیزی صرفا مختص یک سال نیستند و بازه زمانی بزرگتری را پوشش میدهند. یک سال ،دو سال یا شاید هم ده سال،اینها همه بازه هاییست که می تواند روی تقویم رومیزی شما نشان داده شود. یک تقویم روزمیزی ده ساله حداقل به 3650 خانه نیاز دارد،اگر فرض کنیم برای هر یک از ماه های سال یک صفحه استفاده شود تقویم یک ساله به دوازده صفحه و تقویم 10 ساله به 120 صفحه نیاز دارد.

 

طراحی تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی شرکت زرین سوله

( طراحی و چاپ تقویم رومیزی شرکت زرین سوله)

تقویم رومیزی(نمونه کارها) را می توان به عنوان یکی از ارزانترین کادو ها به دیگران هدیه داد.تقویم رومیزی نسبت به تقویم دیواری کم حجم تر، سبک تر و با قابلیت حمل بالاتر است.

امروز طراحی های خلاقانه ای برای این دست محصولات از سوی مراکز چاپ در جای جای ایران و جهان انجام می شود.گاها تقویم های رومیزی به گونه ای طراحی می گردند که گویی داخل یک جعبه انگشتری جای گرفتند، یا شبیه ساعت مچی به نظر می آیند.(که یادآور مفهوم زمان است)

این تنوع نه تنها در طراحی های بیرونی بلکه در طراحی های داخلی هم وجود دارد.پس زمینه روی کاغذ ها از بخش های زیبای طبیعت یا زیبایی های اقلیم خاص و چه بسا در رنگ بندی های مختلف پر می شود.همه این عوامل تنوع زا سبب می شوند که تقویم رومیزی به عنوان یک گزینه جذاب و لذت بخش برای خرید به حساب آید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر تقویم رومیزی اختصاصی اینجا کلیک کنید.