ایده های تولید و اجرای تبلیغات

سررسید مهندسی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

امروزه اهمیت برنامه ریزی بر همگان آشکار است . بدون برنامه ریزی و داشتن برنامه ای منظم و دقیق ، رسیدن به اهداف امکان پذیر نخواهد بود . یکی از وسایل برنامه ریزی ، تقویم است . نوع طراحی تقویم ها بنا بر کاربرد آن ها متفاوت می باشد . سرسید(نمونه کارها) نوعی تقویم دفترچه ای است که علاوه بر یادآوری زمان ، مناسبت ها و رویداد ها ،قابلیت یادداشت موارد ضروری را داشته و کاربرد بسیار زیادی برای شاغلین دارد . از سر رسید ها حتی بعد از اتمام سال نیز ، به منظور یادداشت استفاده می شود . شرکت تبلیغاتی طرح هرم با طراحانی خلاق و ایده های نو برای برنامه ریزی های بلند مدت کسب و کار شما تغییراتی به وجود خواهد آورد.

 

سررسید مهندسی

سر رسید مهندسی

مهندسین نیز مانند کلیه شاغلین نیازمند ثبت رخدادهای روزانه خویش هستند .  این سر رسید(نمونه کارها) برای فعالان صنعت ساختمان ، مهندسین معمار و عمران ، مهندسین ناظر ، طراح ، مدیران پروژه و گاهی هم برای مهندسین برق و مکانیک طراحی و چاپ می شود . سر رسید های مهندسی شامل تمامی اطلاعات سر رسید های معمول هستند با این تفاوت که در انتهای این سر رسید اطلاعات دقیق و جامعی در مورد آهن آلات ، جداول لوله ، جدول اجرایی و محاسباتی سازه های بتن آرمه، جدول اجرایی و محاسباتی تاسیسات الکتریکی، جرم واحد سطح اجزای ساختمان ، جداول شطرنجی موجود است که برای شرکت های ساختمانی ، نفت و گاز کاربرد بیشتری دارند . جلد سر رسید ها از نوع ترمو ، چرمی ، پارچه ای اروپایی ، جیر و ... در قطع های متفاوت می باشد . سر رسید مهندسی به دلیل داشتن صفحات یادداشت و تقویم خام مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان قرار گرفته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است . مقالات مرتبط : سررسید مدیریتی

 

سررسید مهندسی

صفحات سر رسید مهندسی

صفحه اول شامل  اطلاعات و زمان تحویل سال ، سالنامه در یک نگاه است . صفحات بعدی شامل هفته شمار ، ماه شمار می باشد . در صفحات بعدی بسته به ماه شمار یا هفته شمار بودن تقویم ، چندین صفحه به صورت یادداشت یا شطرنجی طراحی می شود . صفخات آخر شامل ، اطلاعات مهندسین رشته های ساخت و ساز و عمرانی می باشد . صفحه انتهایی نیز شامل دفتر تلفن و اطلاعات تکمیلی است . اگر به کسب و کار و تلاش خودتان ایمان داشته باشید قطعا با تبلیغات موثر در شرکت تبلیغاتی طرح هرم به هدفی که مدنظرتان هست خواهید رسید.

سررسید مهندسی

سر رسید مهندسی برای شرکت ها

شرکت ها سر رسید(نمونه کارها) را در اختیار کارکنان ، مهمانان و یا حتی مشتریان خود قرار می دهند . سر رسید(مقالات مرتبط) مهندسی علاوه بر کاربردی که برای افراد دارد ، جنبه ی تبلیغاتی نیز دارد و می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد . چرا که سر رسید ها یک سال و یا گاهی چندین سال مورد استفاده قرار می گیرد . علاوه بر آن به علت هزینه کم سر رسید در مقایسه با دفترچه ها و قابلیت سفارشی سازی آن مورد استقبال اکثر سازمان ها و شرکت ها می باشد .

 

سررسید مهندسی