ایده های تولید و اجرای تبلیغات

طراحی و چاپ انواع لیبل ها

  • نویسنده: ریحانه یحیی
  •     
  • :تاریخ

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ لیبل می باشد، برچسب و لیبل تبلیغاتی بیشتر جهت تبلیغات بر روی بسته بندی، بر روی محصولات چسبانده می شوند ، این‌گونه لیبل ها می توانند شامل هر نوع اطلاعاتی از قبیل نام برند، اطلاعات تماس، شعار شرکت، اطلاعات محصول، نماد ها و علامت های اصالت کالا و ... شود. انواع لیبل های تبلیغاتی دارای اشکال مربع ، دایره ، بیضی و هر نوع قالب و طبق شکل بسته بندی می باشند.  لیبل ها ویژگی های منحصر به فردی نظیر :داشتن خاصیت چسبندگی - قابلیت برند سازی و ماندگاری بالا - قابلیت روکش سلفون و یووی -چاپ در سایز و ابعاد های سفارشی را دارند. شرکت تبلیغاتی طرح هرم با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا ارائه دهنده خدمات طراحی و چاپ انواع لیبل محصولات از قبیل : لیبل کاغذی، لیبل صدفی، لیبل پی وی سی، لیبل شفاف، لیبل اموال، لیبل رول و... با قالب اختصاصی می باشد. 

 

طراحی و چاپ انواع لیبل ها

 

برچسب و لیبل کاغذی

لیبل كاغذی پرمصرف ترین نوع لیبل می باشد، ليبل های كاغذی شامل انواع مختلفی شامل براق، مات می باشد. بر روی لیبل های کاغذی می توان به هر رنگی چاپ کرد. کاربرد لیبل های کاغذی برای انواع محصولات و بسته بندی ها است، برخی از لیبل کاغذی برچسبدار و برخی بدون چسب و کاغذی می باشد ، لیبل کاغذی دارای تنوع بسیار بالا در برند ها می باشد ، که هر کدام از این برندها مناسب برای یک نوع کاربرد می باشند که باید در نوع انتخاب آن دقت داشت، از معایب لیبل کاغذی از بین رفتن روکش و خاصیت چسبندگی در برابر رطوبت بالا می باشد.

 

برچسب و لیبل کاغذی

 

ویژگی ها لیبل های کاغذی شامل: داشتن خاصیت کاغذی و مات و براق بودن - قابلیت نوشتن بر روی آن - چسبندگی بر روی اکثر اجسام - قیمت مناسب و ارزان - چاپ با رنگ ها و سایز های مختلف می باشد.

برچسب و لیبل ترنسپرنت شیشه ای

لیبل و برچسب شیشه ای یا به اصطلاح ترنسپرنت یکی از پرطرفدارترین انواع لیبل می باشد ، اين لیبل ها بي رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته هاي چاپ روي آن مشخص است. اين گونه لیبل ها بيشتر در خودرو سازی، تولید کننده ها و کارت های گارانتی و پلمپ درب جعبه و بسته بندی آرایشی بهداشتی و صنایع ساختمانی ، انواع بطری ها ، علائم و مصارف تبلیغاتی استفاده می شوند، این نوع لیبل با روکش یووی خاصیت ضد آب و مقاومت برابر خش به خود می گیرد و تا 5 رنگ چاپ می شود .

 

برچسب و لیبل شفاف

 

ویژگی ها لیبل های شیشه ای داشتن خاصیت پلاستیکی و کششی - چسبندگی و مقاومت بالا - قابلیت دید دو طرفه -چاپ با رنگ ها و سایز های مختلف می باشد.

 

برچسب و لیبل پی وی سی ( لیبل PVC )

لیبل پی وی سی (PVC) یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین برچسب ها می باشد، برچسب های پي وی سی از جنس پلاستیک هستند و دارای مقاومت بالایی در برابر گرما، عوامل محیطی و كشيدگی و غیر قابل پاره شدن می باشند و در اکثر محصولات قابل استفاده هستند و به حالت مات و براق به صورت شیت موجود می باشند، لیبل شبکه چاپ مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه انواع کاغذ چسبدار پی وی سی در ایران می باشد.

 

 

برچسب و لیبل pvc

برچسب و لیبل خورد شونده گچی

برچسب خورد شونده یا برچسب گچي انواع متفاوتی دارد و بعد از چسباندن به محصول قابل كندن نيستند و در صورت سعی در کندن این نوع ، لیبل ها خرد می شوند. اين گونه لیبل ها بیشتربرای کارهای امنيتي و گارانتي ، یا محصولات خاص و برای اصالت کالا استفاده می شوند. برای مثال براي گارانتی محصولات الكترونيكي و یا اصل بودن محصول استفاده مي شوند.

 

برچسب و لیبل گچی

 

ویژگی ها لیبل های خورد شونده گچی شامل: داشتن خاصیت شکنندگی - چسبندگی بالا و خرد شدن در هنگام کنده شدن

سطح شبرنگی در برخی از انواع و مقاوم در برابر رطوبت و گرما - چاپ در 5 رنگ و ابعاد و قالب های مختلف می باشد.

چاپ لیبل گارانتی

لیبل گارانتی یکی از پرکاربرد ترین انواع پشت چسبدار می باشد ، چاپ لیبل گارانتی می تواند از محصولات : وید، خورد شونده، شبرنگی یا هولوگرام باشد یا حتی چسبدار کاغذی که عموما مورد استفاده قرار می گیرد باشد ، در نوع وید پس از کنده شدن از درجه اعتبار ساقط می شود و بر روی محصول باقی می ماند در سایر لیبل ها در صورت نیاز با شماره سریال چاپ می شود و قابلیت نوشتن و درج مهر داشته باشد برچسب گارانتی در انواع سایز ها و ابعاد و روکش عرضه می شود.

ویژگی های لیبل گارانتی شامل: قابلیت داشتن شماره سریال - چسبندگی و مقاومت بالا - قابلیت نوشتن و مهر بر روی آن - لیبل کاغذی - چاپ با رنگ ها و سایز های مختلف می باشد.

برچسب و لیبل متالیک

لیبل متال برچسبی است که از نوعي آلياژ فلز ساخته شده است و به رنگ نقره ای می باشند و مقاومت زيادي دارند و همچنين ضد خش بوده و در مقابل حرارت و شوينده هاي قوي مقاوم مي باشند . بيشترين مصرف اين ليبل ها در لوازم خانگی و لوازم خودرو مي باشد. این لیبل ها معمولا خود نیز می توانند شناسه محصول باشند برای ماندگاری چاپ از انواع روکش استفاده می شود.

 

برچسب و لیبل متالیک

 

ویژگی های لیبل متال شامل:ضد خش و سایش - چسبندگی مناسب - قابلیت برش خاص - چاپ با رنگ ها و سایز های مختلف می باشد.

لیبل دوطرفه (چسب از رو)

این نوع لیبل ها با چاپ دوطرفه کاربردهای متفاوتی دارند جنس این این ها شیشه ای می باشد ، با قابلیت چاپ از روی کار و داخل از مصارف آن بر روی شیشه های خودرو برای تبلیغات ، نمایش لوگو در بیرون بطری و نوشتن در داخل طرح و همچنین شماره زنی در داخل و خارج است ، این نوع برچسب مناسب برای استفاده است اگر شما می خواهید طراحی خود را به تنهای نمایش دهید و یا استفاده از سطح پس زمینه برای شما الویت دارد ، این برچسب برای خارج و داخل شیشه که در سطوح تار یا فروشگاه و پنجره اتومبیل استفاده می شود، ما فرآیند با چاپ سفید برای بهتر دیده شدن و انعطاف پذیری توصیه می کنیم. این مجموعه قابلیت چاپ در 5 رنگ پشت و رو و چاپ سفید را دارا می باشد ، و همچنین خدمات پس از چاپ شامل : برش خاص ، نیم تیغ .....

ویژگی های لیبل دو طرفه شامل موارد زیر است:

داشتن خاصیت پلاستیکی و کششی

چسبندگی و مقاومت بالا

قابلیت دید دو طرفه

چاپ با رنگ ها و سایز های مختلف

مقاومت بالا نسبت به سایز لیبل های شفاف

لیبل اسکرچ

لیبل اسکرچ و لیبل شماره دار استفاده از این نوع لیبل ها بسیار متنوع می باشد، از شماره بر لیبل های خودرویی یا لیبل قرعه کشی و همچنین لیبل گارانتی ، که بصورت کد سریال یا رندوم چاپ و اسکرچ بر روی آن پوشانده می شود ، جنس این لیبل ها بطور معمول بصورت شیشه ای ، کاغذی سلفونی یا پی وی سی می باشد . این مجموعه قابلیت چاپ لیبل اسرچ در تیراژ های حداقل 2000 عدد بصورت شیت در انواع سایزو برش خاص در انواع متریال کاغذی ، پی وی سی ، شیشه ای را دارا می باشد.

 

ویژگی ها لیبل اسکراچ شامل: تنوع در متریال - ترغیب مشتری به خرید محصول - چسبندگی بر روی اکثر اجسام - قابلیت شماره گذاری تصادفی و سریالی - چاپ با طرح و برش های خاص - کاربرد چند گانه می باشد.

چاپ لیبل یووی (UV)

چاپ لیبل یووی پرکاربرد لیبل مورد استفاده در بازار می باشد. قیمت این نوع لیبل نسبت به سایر لیبل ها بسیار مقرون بصرفه تر است و از یکی ویژگی های منحصر به فرد این محصول امکان ارائه این نوع استیکر به صورت فوری یکروزه می باشد. چاپ لیبل یووی UV به صورت فول رنگی انجام می شود و در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع قابل عرضه می باشد. این نوع لیبل به صورت کاغذی می باشد و با روکش یووی محافظت می شود و کیفیت چاپ برروی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ ها همگی کاملا براق و اشباع می باشند.

 

چاپ لیبل یووی (UV)

 

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۳ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید. امکان سفارش لیبل یووی به صورت لیبل فیلتر دار و یا بدون روکش در فرم سفارش آنلاین فراهم می باشد. در لیبل های روکش دار قسمتی از طرح که می خواهند روی آن یادداشت کنند به انتخاب مشتری بدون روکش چاپ می شود و در لیبل بدون روکش کل لیبل بدون روکش چاپ می شود و تمامی لیبل قابلیت نوشتن دارد.