ایده های تولید و اجرای تبلیغات

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی طرح هرم

  • نویسنده: ریحانه یحیی
  •     
  • :تاریخ

 

کاتالوگ ها همان کتابچه ها و دفترچه هایی هستند که به منظور معرفی یک شرکت، خدمات یا محصولات آن شرکت طراحی و چاپ می شوند. هدف از طراحی و چاپ یک کاتالوگ در طرح هرم نیز ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده است. با کمک کاتالوگ های چاپ شده در طرح هرم به مشتریان شما اطلاعات کامل تری در رابطه با کالا و خدمات شرکت و همچنین معرفی خود شرکت ارائه می گردد. هر چه این معرفی ساده تر، همراه با عکس و محتوای جامع تر باشد، انتخاب مشتری نیز راحت تر خواهد بود. اولین آشنایی مشتری با یک شرکت و محصولاتش، از مشاهده کاتالوگ شرکت آغاز می‌شود که این موضوع اهمیت کاتالوگ را نشان می دهد.

گاهی اوقات مشتریان نمی‌دانند که چه محصول و خدماتی می‌خواهند، یا گاهی اطلاعات کمی از محصول مورد نظر خود داشته و در رابطه با تنوع محصولات و خدمات اطلاعات کافی ندارند. در این زمان است که مشتری دوست دارد تمامی گزینه‌های ممکن را پیش روی خود ببینند با یکدیگر مقایسه کند و تصمیم بگیرد. به همین دلیل متخصصان تبلیغات طرح هرم به شما توصیه می‌کنند که طراحی و چاپ کاتالوگ با کیفیت و دارای زیباهای بصری و محتوایی، برای محصولات و خدمات شرکت خود را به ما بسپارید و در جذب مشتری گامی مهم بردارید.

 

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی طرح هرم

 

هر چه این کاتالوگ ها، طراحی و چاپ بهتری از لحاظ بصری و محتوایی داشته باشند مصرف کنندگان و مخاطبان بیشتر جذب آن‌ها شده و به بررسی محصولات می پردازند. کیفیت در طراحی و کیفیت در چاپ، در نمونه کاتالوگ های طرح هرم قابل مشاهده هستند. انواع کاتالوگ ها با محتواهای گوناگون به صورت اختصاصی برای یک محصول و یا چند محصول در طرح هرم قابل سفارش بوده و با بالاترین کیفیت چاپ می شوند.

نرم افزارهای طراحی کاتالوگ: 

یک طراح حرفه ای با توجه به شناختش از نرم افزار های طراحی معرفی می شود. در طرح هرم کیفیت کاتالوگ ها حاصل ترکیب، گرافیست خلاق و حرفه ای و ابزارهای به روز است. طراحان شرکت طرح هرم هم تجربه بالایی دارند و هم به آخرین نرم افزارهای طراحی اشراف دارند. محبوبیت، معروفیت و امکانات برخی نرم افزارها، گرافیستان طرح هرم را  ترغیب می کند تا از آن‌ها استفاده کنند. از جمله این نرم افزارها Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator و یا CorelDraw می باشند.  بهترین نرم افزار برای طراحی یک کاتالوگ به نوع کاتالوگ و سبک طراحی بستگی دارد. در طرح هرم برای کاتالوگ هایی که متن زیادی دارد از نرم افزار ایندیزاین استفاده می شود. به این دلیل که قابلیت انتقال مستقیم فایل ورد به این نرم افزار وجود دارد و به راحتی با اصلاح فایل ورد، فایل اصلی در نرم افزار نیز اصلاح می شود.

نرم افزار Adobe InDesign نرم افزار مخصوص صفحه آرایی کاتالوگ و بروشور در طرح هرم می باشد، اما طراحان با تجربه طرح هرم برای صفحه آرایی کاتالوگ تنها به این نرم افزار بسنده نکرده و از نرم افزارهای دیگری نیز استفاده می کنند و با ترکیب آن‌ها طرحی استاندارد از یک کاتالوگ به مشتری طرح هرم تحویل می دهند.

جهت طراحی کاتالوگ های عکس محور در طرح هرم، نرم افزارهای فتوشاپ Adobe Photoshop و یا ترکیب فتوشاپ و ایندیزاین استفاده می شود. چرا که هر نرم افزار ویژگی های مخصوص به خود را دارد. نرم افزار فتوشاپ در ادیت و طراحی تصاویر با استفاده از افکت، واقعی تر و مناسب تر از سایر نرم افزارها است. تجربه و به روز بودن اطلاعات طراحان در شرکت طرح هرم عاملی شده که کاتالوگ ها با بالاترین کیفیت طراحی، به مشتری ارائه شوند.

 

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی طرح هرم

 

 

ویژگی کاتالوگ های طرح هرم:

مهم‌ترین و اصلی ترین ویژگی کاتالوگ های طرح هرم، خلاقیت و تناسب با سبک کاری مشتری است. کاتالوگ هایی که در شرکت طرح هرم طراحی و چاپ می شوند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم:

  • کاتالوگ های طراحی و چاپ شده طرح هرم سبک و قابل حمل هستند و در هر فروشگاهی به راحتی استفاده می شوند.
  • کاتالوگ های طرح هرم به گونه ای تولید محتوا می گردند که تمامی سؤالاتی که در ذهن مخاطب ایجاد می شود را پاسخگو است.
  • اصول طراحی و تکنیک های طراحی کاتالوگ در طرح هرم به درست ترین حالت ممکن رعایت شده و بر اساس نیاز مشتری محصول محور، تبلیغاتی و ... طراحی می شود. 
  • اصول نگارشی (مانند فونت ها، فاصله جملات) و تولید محتوا به گونه ای در طرح هرم رعایت می شود که کالا و خدمات به بهترین نحو معرفی شده و از گزافه گویی و مطالب هجو اجتناب می شود.
  • ترکیب تصاویر و متن به گونه ای در کاتالوگ های طرح هرم اجرا می شود که هر مخاطبی را به سمت خود جذب کرده و افزایش فروش را به همراه دارد.
  • کاتالوگ های طرح هرم با ابعاد و کاغذهایی طراحی و چاپ می شوند که از لحاظ کیفیت بالاترین کیفیت و از لحاظ قیمت کمترین هزینه را برای مشتری به همراه دارد.

هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ در طرح هرم

طراحی و چاپ کاتالوگ برای شرکت های تجاری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولاً قیمت چاپ کاتالوگ در طرح هرم بر اساس کیفیت کاغذ چاپ، دستگاه چاپ و مرکب آن تعیین می گردد. با وجود رقبای بسیار زیادی که امروزه در حوزه های مختلف وجود دارد، کاتالوگ حرفه ای و با کیفیت اهمیت بیشتری پیدا کرده است. هر چقدر که کیفیت طراحی و چاپ کاتالوگ بالا باشد در جذب مخاطبان بیشتر تأثیر می گذارد. کیفیت چاپ کاتالوگ حرفه ای به میزان زیادی بستگی به طراحی آن دارد و هرچقدر که طراحی بهتر باشد کیفیت چاپ آن نیز بالا می رود. اگر یک کاتالوگ به صورت حرفه ای چاپ شود، مشتریان بهتر می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و در نتیجه آن محصول و برند را بهتر دنبال می کنند. در واقع یک چاپ خوب است که طرح زیبای یک کاتالوگ را به خوبی نشان می دهد. چه بسیار طرح هایی که در زمان چاپ از بین رفته و از کیفیتشان کاسته شده است. مدت زمان چاپ کاتالوگ جزء مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به اینکه شرکت طرح هرم هم دارای واحد طراحی حرفه ای است و هم دارای واحد چاپ است از لحاظ کیفیت و قیمت از رقبای خود پیشی گرفته است. طرح هرم هر دو واحد طراحی و چاپ را در کنار داشته و کیفیتی بی رقیب و قیمتی استثنایی را برای مشتریان خود به همراه داشته است. علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب مدت زمان لازم برای طراحی و چاپ کاتالوگ در طرح هرم به حداقل رسیده است.

 

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی طرح هرم

 

کاتالوگ های دیجیتال طرح هرم

زمانی که هدف یک شرکت رشد و توسعه کسب و کار است، بازاریابی بسیار حائز اهمیت است. امروزه روند بازاریابی به سمت بازاریابی آنلاین پیش رفته و صاحبان کسب و کارهای کوچک تقریباً فراموش کرده اند که ابزارهای بازاریابی آفلاین تا چه اندازه می‌توانند در این زمینه مؤثر باشند. حتی در عصر کنونی با پیشرفت علم و تکنولوژی  که تبلیغات الکترونیکی و موتورهای جستجو گستردگی فراوانی پیدا کردهاند، کاتالوگ ها منسوخ نشدند و در تجارت الکترونیک نیز راه پیدا کرده اند. کاتالوگ های دیجیتالی نمونه بارز این ادعا هستند این کاتالوگ ها،  همان کاتالوگ های چاپی هستند ولی به جای چاپ آن‌ها را دانلود می کنند. طرح هرم نیز از علم روز دنیا عقب نمانده و کاتالوگ های دیجیتال را نیز طراحی و تولید می کند، زمانی که شما فروشگاهی فیزیکی برای ارائه کالا و خدمات خود ندارید، با طراحی کاتالوگ های دیجیتال در طرح هرم می توانید به مقصود خود دست یابید. کاتالوگ های دیجیتال طرح هرم با آخرین ابزارهای دیجیتال طراحی شده و از لحاظ کیفیت طراحی تفاوتی با کاتالوگ های چاپی خود نداشته و با بالاترین کیفیت ارائه می گردند.

هزینه تولید کاتالوگ های دیجیتال

همانطور که قبلاً توضیح داده شد بین کاتالوگ های دیجیتال و کاتالوگ های چاپی تفاوتی وجود ندارد. کاتالوگ های دیجیتالی که در طرح هرم تولید می شوند تنها در واحد طراحی تولید می شوند و وارد قسمت چاپ نمی شوند. کاتالوگ های دیجیتال طراح هرم متناسب با فضای دیجیتال بوده و متناسب با این فضا طراحی می گردند. از آنجا که متخصصان و گرافیستان طرح هرم با آخرین متدها و نرم افزارهای دنیا برای طراحی کاتالوگ دیجیتال آشنا هستند، کاتالوگ ها را با فرمت های متناسب با فضای دیجیتال طراحی می کنند. داشتن تجربه و تخصص در این حوزه برای مشتریان طرح هرم بازدهی بالایی را به همراه دارد که هزینه تولید کاتالوگ دیجیتال را برای مشتریان کاملاً مقرون به صرفه می کند.

کاتالوگ های تبلیغاتی طرح هرم

اولین قدمی که در طراحی کاتالوگ(نمونه کارهای طراحی کاتالوگ) به آن پرداخته می شود، بررسی نیاز مخاطب و مشتریان است. به بیان ساده تر ما در طرح هرم باید بدانیم که هدف از طراحی کاتالوگ چیست و این کاتالوگ قرار است در کجا و برای چه منظوری استفاده گردد. گاهی کاتالوگ ها به منظور معرفی شرکت و بازاریابی و تبلیغات استفاده می شوند.

بازاریابی با استفاده از کاتالوگ یکی از دقیق ترین ابزار بازاریابی است. در طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی طرح هرم سعی شده تا عوامل کلیدی معرفی شرکت، معرفی محصولات و یا بررسی خدمات در جای درست خود قرار بگیرند. زیرا که در تأثیر گزاری کاتالوگ و برند شرکت مؤثر خواهند بود. در این زمان است که کیفیت طراحی و چاپ کاتالوگ اهمیت به سزایی پیدا می کند. کاتالوگ های تبلیغاتی طرح هرم شامل طراحی گرافیک، تولید محتوای متنی، عکس صنعتی، تلفیق رنگ و چیدمان است. طراحی کاتالوگ تبلیغاتی در طرح هرم، همان طرح‌های بصری با پیامی متفاوت می‌باشد که به انضمام تکنیک‌های چاپ و صفحه بندی با خلاقیت و فرایند تفکر طراح عجین می‌گردد. این طرح در نهایت به صورت نسخه چاپی و به صورت دیجیتالی در اختیار مشتری قرار می گیرد. رعایت اصول گرافیکی در طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی برای شرکت طرح هرم از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا زمانی یک کاتالوگ تأثیر گزار است که از طراحی درست و اصولی پیرو کند.

 

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی طرح هرم

 

کاتالوگ های صنعتی طرح هرم

کاتالوگ های صنعتی معمولاً کاتالوگ های محصول محور هستند و به معرفی یک کالا می پردازند. در طرح هرم برای طراحی و چاپ کاتالوگ های صنعتی سعی می شود از محتوای تصویری بیشتر استفاده گردد. در طرح هرم، کاتالوگ های صنعتی را به گونه ای طراحی و چاپ می کنند که کاتالوگ ها بخشی از دنیای واقعی و فیزیکی می شوند و مشتریان شما می توانند آن را در دستان خود نگه دارند و یا با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند. کاتالوگ های صنعتی طرح هرم به بهترین شکل محصولات و کالای یک شرکت را معرفی کرده و آن محصول را برای مخاطبانش ملموس تر می کند. در طرح هرم یک تیم عکاسی حرفه ای وجود دارد که عکس های محصولات شما را با بالاترین کیفیت و متناسب با کاتالوگ مورد نیاز مشتری تهیه می کند. این عکس ها همراه با محتوای متنی متناسب ترکیب شده و به بهترین نحو صفحه آرایی می گردد.

در کاتالوگ های صنعتی طرح هرم شرایطی برای مقایسه محصولات ازنظر فنی, ویژگی‌ها ، قیمت و ایجاد می‌نمایند و این در انتخاب مشتریان می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

از آنجا که تمامی مراحل طراحی، عکس برداری و چاپ کاتالوگ در طرح هرم اجرا می شود هزینه این کاتالوگ برای مشتریان طرح هرم بسیار مقرون و به صرفه می گردد. از لحاظ کیفیت نیز نظارت بر تمامی مراحل تولید راحت تر و دقیق تر انجام می شود. شما می توانید نمونه کار های کاتالوگ های صنعتی طرح هرم را  بررسی نمایید.

کاتالوگ های خدماتی طرح هرم

کاتالوگ های خدماتی معمولاً کاتالوگ هایی هستند که به معرفی یک کار خدماتی که کالا نیست می پردازند. در طرح هرم برای طراحی کاتالوگ های خدماتی معمولاً از محتوای متنی بیشتری استفاده می شود تا مخاطبان کاتالوگ بتوانند به راحتی با نوع خدمات آشنا شوند و ابهامات و سؤالاتشان به خوبی پاسخ داده شود. برای کاتالوگ های خدماتی در طرح هرم واحد طراحی برای تولید محتوای متنی بخشی جداگانه در نظر می گیرد تا محتوایی خوانا و قابل فهم نگارش نماید. محتوای کاتالوگ خدماتی طرح هرم از لحاظ نوع فونت، سایز فونت، فاصله جملات، صفحه آرایی و ... به گونه ای ویرایش می شود که مخاطب را خسته نکند و از طرفی به بررسی کاتالوگ ترغیب نماید. برای محتوای تصویری کاتالوگ های خدماتی معمولاً از طرح های خلاقانه و تصاویر گرافیستی حرفه ای و منحصر به فرد استفاده می شود. گرافیستان طرح هرم با خلاقیت بالا و تجربه کافی از عهده این کار به خوبی بر می آیند. طراحی و چاپ کاتالوگ های خدماتی نسبت به کاتالوگ های صنعتی نیاز به تجربه و خلاقیت بیشتری دارد زیرا شما کالایی برای نمایش نداشته و خدمات ملموس نیستند. طرح هرم به شما این اطمینان را می دهد که طراحی و چاپ کاتالوگ های خدماتی را به گونه ای انجام می دهد تا در بازدهی و فروش شرکت نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد نماید.

کاتالوگ های خلاقانه طرح هرم

خلاقیتی که برای طراحی و چاپ کاتالوگ های طرح هرم به کار می رود در تمامی بخش های تولید قابل مشاهده است. در شرکت طرح هرم از زمان ایده پردازی برای کاتالوگ تا زمان تحویل کاتالوگ خلاقیت و منحصر به فرد بودن در تمامی مراحل دیده می شود. مخاطبان کاتالوگ طرح هرم نیز در اجرای این خلاقیت بسیار تأثیر گذار اند. زمانی که مخاطب کاتالوگ های ما کودکان هستند مسلماً خلاقیت به کار رفته متفاوت از یک مخاطب جوان است.

تمامی کاتالوگ های تولید شده در طرح هرم منحصر به فرد و خلاقانه هستند زیرا کپی برداری و تکرار در هیچ پروژه ای وجود ندارد و هر پروژه ای متناسب با نیاز مشتری و نوع فعالیت شرکت تولید می شود. اما این خلاقیت در چه بخش هایی مورد توجه قرار می گیرد؟ در طرح هرم خلاقیت در ابتدا در قسمت ایده پردازی و طرح های اولیه کاتالوگ قابل مشاهده است. در مراحل بعد در سایز و ابعاد کاتالوگ نیز خلاقیت وجود دارد. از همه مهم‌تر در قسمت تولید محتوای متنی و تصویری و صفحه آرایی کاتالوگ خلاقیت به کار گرفته می شود. در طراحی جلد کاتالوگ بیشترین زمان برای خلاقیت صرف می شود زیرا جلد کاتالوگ اولین بخشی است که با مشتری ارتباط بصری برقرار می کند. در نهایت در قسمت چاپ و خدمات بعد از چاپ خلاقیت در نمونه کاتالوگ های طرح هرم قابل مشاهده است. خدمات چاپ مانند نوع کاغذ، صحافی و ...، خدمات پس از چاپ مانند یووی، سلفون کشی، مخمل کشی و ... مجموعه طرح هرم را برای تولید یک کار منحصر به فرد و خلاق یاری می کند.

 

 و در کلام آخر چرا طرح هرم را برای طراحی و چاپ کاتالوگ انتخاب کنید؟

کاتالوگ ها یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی هستند. اهمیت آن‌ها زمانی مشخص می شود که در بازدهی و فروش شرکت نقشی مؤثر ایفا می کنند. کاتالوگ ها با مخاطب شما ارتباط برقرار کرده و علاوه بر معرفی و کالا و خدمات باید حس اطمینان در مخاطب را ایجاد نمایند، این مخاطب پس از اطمینان به برند شما نسبت به خرید ترغیب شده و به مشتری شما تبدیل شود. کاتالوگ هایی که در طرح هرم طراحی و چاپ می شوند هدفشان این است که در وهله اول با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، آن‌ها را به بررسی محتوا جذب نماید، به سؤالات و ابهاماتشان پاسخ دهد و در آخر به آن‌ها احساس اطمینان و حس خرید را القا نماید.

 

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ ها در شرکت تبلیغاتی طرح هرم

 

برای انتخاب یک شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ 2 عنصر کلیدی در نظر گرفته می شود، کیفیت 1- طراحی و چاپ و 2- قیمت کاتالوگ.

آنچه که طرح هرم را نسبت به رقبایش در طراحی و چاپ کاتالوگ متمایز کرده است، قیمت بسیار مناسب است. همانطور که در بالا توضیح داده شد قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ به عوامل متعددی بستگی داد. برای اینکه مشتریان طرح هرم بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را داشته باشند قبل از سفارش مشاوران شرکت جلسه ای با مشتریان برگزار می کنند و در آن اطلاعات لازم برای طراحی و چاپ کاتالوگ را بررسی می نمایند. در این جلسه بررسی می شود که کاتالوگ برای چه هدفی قرار است طراحی و چاپ شود، کاتالوگ برای چه مخاطبانی استفاده می شود، کاتالوگ در چه مکانی قرار است استفاده شود و ... . بر اساس این اطلاعات مشاوران طرح هرم به مشتری پیشنهاد می دهند از چه ابعاد کاتالوگی، با چه تعداد صفحه ای، با چه تعداد تیراژی، با چه نوع صحافی، با چه نوع جلدی، با چه نوع کاغذی، با چه خدمات پس از چاپی (سلفون، یووی، مخمل کشی و ...) و ... سفارش دهند تا هم از کیفیت بالای کاتالوگ استفاده کنند و هم از هزینه های اضافی جلوگیری کنند.

برای مثال کاتالوگ هایی که قرار است کوتاه مدت استفاده گردند و دوام کاتالوگ در آن‌ها بی اهمیت است نیازی نیست با کاغذ های گلاسه و گرم بالا چاپ شوند و این موضوع به مقدار زیادی از هزینه های متحمل بر مشتری می کاهد. درست است که وظیفه کاتالوگ تبلیغات و آگاهی رسانی به مشتری است اما در طرح هرم سعی می شود بیشترین بازده مالی نیز از آن حاصل گردد.

در شرکت طرح هرم به علت اینکه  واحد های طراحی و چاپ در یک مجموعه قرار دارند علاوه بر کاهش هزینه های تولید کاتالوگ شرکت، تمامی مراحل قابل نظارت بوده و کاتالوگ ها با بالاترین کیفیت به مشتری تحویل داده می شوند. این ویژگی منحصر به فرد طرح هرم باعث شده تا علاوه بر کیفیت و قیمت، زمان تحویل کاتالوگ ها نیز به حداقل برسد و طرح هرم به یکی از خوش قول‌ترین شرکت های طراحی و چاپ تبدیل گردد.

صداقت گفتار ما در نمونه کارهای طراحی و چاپ کاتالوگ شرکت قابل مشاهده است.