ایده های تولید و اجرای تبلیغات

کارت ویزیت لمینت

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

تبلیغات از اصلی ترین روش های موثر در بازاریابی و فروش است. به طوری که بسیاری از صاحبان کسب و کار، هزینه، زمان و انرژی زیادی را صرف بازاریابی و تبلیغات نموده و از تکنیک ها و ابزارهای مختلفی به این منظور استفاده می نمایند. یکی ازابزارهای ساده و ارزان برای شناساندن مهارت ها، تخصص ها و حیطه کاری خود به مشتریان استفاده از کارت ویزیت است. قابلیت های کارت ویزیت مثل کوچک و قابل حمل بودن، قابلیت طراحی، متداول ترین روش معرفی خود، جامع و خلاصه بودن اطلاعات موجود بر روی آن و... موجب می شود تا هر شخص فعال در هر شغل ، کارت ویزیت را به عنوان اساسی ترین ابزار کسب و کار خود تلقی کند .

کارت ویزیت لمینت

انواع کارت ویزیت :

کارت ویزیت در انواع دایکات (برش ها و قالب های سفارشی ، بدون توجه به اندازه های استاندارد) ، گلاسه، سوسماری (سطح روس کارت مثل پوست سوسمار، زبر، خشن وسوزنی است) ، کتان (مناسب برای کارت های رنگ های روشن) ، موضعی استخوانی ( قسمت های خاص مثل آرم ، عکس ، شماره تلفن و ... برجسته تر از سطح معمول چاپ می شوند) ، سلفون (استفاده از سلفون روی کاغذ گلاسه) ، لمینت مات و براق (استفاده از لایه لمینت بر روی کاغذ) و ... چاپ می شود .

کارت ویزیت لمینت

کارت ویزیت لمینت مات :

لمینت پوششی است که پس از چاپ ، بر روی کاغذ می پوشانند . این پوشش ضخامت موجود را بالابرده ، از جوهر چاپ شده بر روی کاغذ محافظت می کند و از لحاظ بصری دارای زیبایی خاصی است .

کارت ویزیت لمینت در دو نوع مات و شفاف چاپ می شود و همانطور که از نامشان پیداست روکش لمینت مات تیره بوده و براق نیست و لمینت براق بالعکس است .

معمولا اطراف کارت ویزیت لمینت گرد بوده و در اندازه های 9*6، 8.5*4.8 و 5*5 چاپ می گردد. کارت ویزیت مات نیز خود در انواع مات ، مات ویزیتی ، مات مربع ، مات موج و مات طلاکوب- نقره کوب ارائه می شود .

طراحی و چاپ کارت ویزیت لمینت:

استفاده از استانداردها و اصول طراحی و چاپ (استفاده از طیف رنگ های مخصوص چاپ بر روی کارت ویزیت، ایجاد حاشیه  و فواصل مناسب، قرار دادن عکس و نوشته ها در محل مناسب و تاثیرگذار، رزولوشن، پسوند ذخیره سازی فایل و ...) و تجارب طراحان منجر به ایجاد کارت ویزیت انحصاری با توجه به نیاز و حیطه کاری شما خواهد شد. به هر حال هر مشتری می تواند پا را از مرز طراحی های موجود فراتر گذاشته و کارت ویزیت مخصوص خود را سفارش دهد.

کارت ویزیت لمینت