طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب

 

نقره کوب و طلاکوب از خدمات تکمیلی پس از چاپ محسوب می گردند که به رنگ های طلایی، نقره ای، قرمز و آبی در بازار موجود هستند. این ورقه بسیار نازک بر روی محلی که قرار است طراحی ویژه چاپ گردد قرار می گیرد سپس به وسیله دستگاه مربوطه ( دستگاه گرم یا سرد ) بر روی سطح مورد نظر فشرده و بدین ترتیب به آن سطح منتقل می شود.

شرکت تبلیغاتی طرح هرم با چاپ ست اداری اختصاصی برای شرکت شما می تواند باعث ایجاد نظم و ترتیب برای شما بشود تا به بهترین شکل دیده شوید.  برای مشاهده نمونه ست اداری خاص اینجا کلیک کنید.

کاربرد چاپ نقره کوب و طلاکوب

چاپ نقره کوب و طلاکوب برای طراحی ست اداری(نمونه کارها)، طراحی جلد و صفحات کاتالوگ، هر سطح صافی از جمله چاپ روی جلد مدارک، سالنامه و تمام مواردی که از جنس چرم، کاغذ، گالینگور و ... می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. ادامه مطلب را به طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب اختصاص می دهیم.

 

طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب

 

اهمیت طراحی ست اداری

یکی از اصول مهم در طراحی ست اداری(نمونه کارها) توجه به کیفیت و زیبایی است, زیرا هر یک از اجزاء ست اداری ( سررسید، پاکت نامه، پاکت ملخی، کارت ویزیت و ... ( مجموعه یا سازمان مربوطه را به خوبی به دیگران معرفی می نماید و هر چه این اجزاء به صورت حرفه ای تر طراحی گردند و از چاپ مناسب تری برخوردار باشند باعث می شود تا اعتبار مجموعه به طور چشمگیری افزایش یابد. طراحی ست اداری شامل رنگ، گرافیک و متن می شود که همه آنها با هم هویت سازمان را آشکار می سازند و در ذهن مشتریان به خوبی ماندگار می شوند. استفاده از طراحی خاص برای اوراق های اداری یک سازمان بیانگر نوع کار، انتقال دهنده ویژگی های سازمان و پیامی خاص است که مهمترین پیامی که برای مخاطبین به همراه دارد این است که مخاطب با سازمانی حرفه ای، معتبر و منظم روبرو است. علاوه بر طراحی زیبا و تاثیرگذار ست اداری(مقالات مرتبط) خدمات تکمیلی پس از چاپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. خدمات تکمیلی پس از چاپ شامل طلاکوب، نقره کوب، رنگ پنجم، لوگو برجسته، برش و قالب خاص می باشد. برای مشاهده نمونه ست اداری خاص اینجا کلیک کنید.

طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب

یکی از طراحی های حرفه ای ست اداری، طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب می باشد که از جذابیت و دوام بالایی برخوردار است این طراحی جلوه ای ویژه به ست اداری(نمونه کارها) می دهد و نظر هر بیننده ای را خیلی راحت به خود معطوف می کند امروزه به دلیل زیبایی منحصر به فردی که این طرح دارد در بین متقاضیان ست ادارای، دارای محبوبیت بسیاری است.

طراحی کارت ویزیت ست اداری

کارت ویزیت از اجزای پرکاربرد ست اداری(مقالات مرتبط) است که به عنوان ابزار تبلیغاتی رابطی بین مجموعه و مخاطبان می باشد بنابراین طراحی آن نقش فوق العاده تاثیرگذاری بر ذهن مخاطب دارد شما در طراحی کارت ویزیت ست اداری می توانید با بهره گرفتن از خدمات نقره کوب و طلاکوب در جهت کارت ویزیت حرفه ای گام بردارید. برای مشاهده نمونه ست اداری خاص اینجا کلیک کنید.

 

طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب

 

هزینه طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب

تعرفه قیمت طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب به عوامل مختلفی همچون تعداد آیتم های ست، یک رو یا دو رو بودن، گرماژ کاغذ، جنس کاغذ، تعداد رنگ، نقره کوب و طلاکوب، لوگو برجسته و ... بستگی دارد بنابراین اعلام هزینه مشخص و تمام شده ای برای طراحی ست اداری(نمونه کارها) با نقره کوب و طلاکوب وجود ندارد اما برای مشخص شدن می توان از کارشناسان خبره در این زمینه کمک گرفت.

 برای مشاهده نمونه ست اداری خاص اینجا کلیک کنید.