طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی ست اداری با لوگو برجسته

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی ست اداری با لوگو برجسته

در مقاله های پیش در ارتباط با ست اداری(نمونه کارها) توضیحاتی ارائه کردیم در این مقاله تنها به تعریف ست اداری بسنده می کنیم و ادامه مطلب را به معرفی ست اداری با لوگو برجسته اختصاص می دهیم. برای این که کمترین هزینه را برای تبلیغات پرداخت کنید و در کنارش بیشترین نتیجه را کسب کنید چاپ ست اداری شرکت خود را به شرکت تبلیغاتی طرح هرم بسپارید .

تعریف ست اداری

برای انجام فعالیت های رسمی یا غیر رسمی در امور اداری و پرسنلی یک شرکت یا سازمان نیاز به اوراق و ابزارهای مخصوصی است که به مجموعه آن اوراق و ابزار مورد نیاز، ست اداری گفته می شود.  مقالات مرتبط : چاپ ست اداری

انتخاب نام برای برند، تازه اول کار است و برای اینکه نام برند در اذهان تثبیت گردد نیاز است تا یک نشان هم به برند خود اختصاص دهیم تا افراد با کمک آن نشان یا آرم بتوانند لوگو اختصاصی ما را بشناسند. برای مشاهده نمونه های ست اداری با لوگوی برجسته و خاص اینجا کلیک کنید.

 

طراحی ست اداری با لوگو برجسته

 

لوگو چیست؟

شکل های گرافیکی که حامل مفهوم داغ مرتبط با برند هستند را لوگو یا آرم می گویند که دارای انواع مختلفی از جمله لوگو تصویری، لوگو متنی و لوگو ترکیبی می باشد.

طراحی لوگو و ارتباط آن با طراحی ست اداری

برای تاثیرگذاری بیشتر و موثرتر، طراحی ست اداری(نمونه کارها) باید متناسب با طراحی لوگو باشد و همخوانی داشته باشند.

لوگو اگر به صورت حرفه ای طراحی گردد می تواند در دل یک تصویر کوچک رازهایی قرار دهد و با شاخصه هایی همچون خلاقیت، جذابیت و منحصر به فرد بودن، موجب شکل گیری هویت بصری برند و در نتیجه رونق کسب و کار شود.

ویژگی های یک لوگو حرفه ای

  • منحصر به فرد بودن: لوگویی منحصر به فرد است که از طراحی خاص برخوردار و همتایی نداشته باشد و بتواند اذهان را به روی خود متمرکز کند.
  • خلاقیت: یکی از عناصر اصلی در طراحی لوگو حرفه ای، خلاقیت است یک لوگو حرفه ای باید نو و حاصل یک ابتکار و ایده جدید باشد و به هیچ عنوان نباید مشابه لوگو محصولات یا خدمات دیگر باشد.
  • جذابیت: یک لوگو جذاب بیشتر چشم ها را به خود خیره می کند و می تواند حس خوب و قابل اطمینانی را برای مشتریان ایجاد کند که نتیجه این حس خوب، کسب درآمد بیشتر است. مقالات مرتبط : طراحی ست اداری با نقره کوب و طلاکوب

امروزه به دلیل پیشرفت و مدرنه شدن افکار عمومی، در طراحی لوگوها نیز ایده های جالب تر و مدرن تری ظهور یافته اند. یکی از ایده هایی که توانسته از محبوبیت و کلاس کاری بالاتری بیشتری برخوردار باشد ظهور لوگو برجسته می باشد. برای مشاهده نمونه های ست اداری با لوگوی برجسته و خاص اینجا کلیک کنید.

 

طراحی ست اداری با لوگو برجسته

 

موارد استفاده از لوگو برجسته

  • برای تمامی خدمات و محصولات از جمله ست های اداری می توان از لوگوهای برجسته استفاده کرد. امروزه طراحی ست اداری با لوگو برجسته رواج بیشتری پیدا کرده است و توصیه ما به شما استفاده از این لوگو می باشد.
  • طراحی ست اداری(نمونه کارها) با لوگو برجسته به خوبی می تواند ست اداری شما را برای بقیه به نمایش بگذارد و آن را در ذهن ها به صورت برجسته حکاکی نماید.
  • به دلیل برجسته بودن، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و رازهای درون خود را به راحتی به ببینده انتقال می دهد.
  • از لحاظ هزینه نیز باید بگوییم تفاوت فاحشی بین طراحی ست ادارای با لوگو برجسته و طراحی ست اداری با لوگو معمولی و عادی وجود ندارد. برای مشاهده نمونه های ست اداری با لوگوی برجسته و خاص اینجا کلیک کنید.