طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی ست اداری 2 رو

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی ست اداری 2 رو

همان طور که اولین ارتباط برای هر سازمانی دارای اهمیت است, داشتن یک ست اداری(نمونه کارها) خوب نیز یکی از مزیت های مهم و اساسی برای آن سازمان می باشد. طراحی یک ست عالی موجب برقراری یک ارتباط مطلوب و موثر می گردد, زیرا ست اداری به عنوان هویت بصری شرکت یا سازمان به حساب می آید, که به وسیله آن می توان سلیقه و شخصیت شرکت را به خوبی برای دیگران به نمایش گذاشت.
 ست های اداری(مقالات مرتبط) به دو صورت 1 رو و 2 رو طراحی و چاپ می شوند. طراحی ست اداری 2 رو به صورت کامل، غالبا شامل کارت ویزیت، سربرگ A4، سربرگ A5، پاکت ملخی، پاکت A4 و کاغذ یادداشت می باشد, اما می توان با توجه به نیازهای اختصاصی شرکت مواردی همچون بارکد، فاکتور، سررسید و ... را به لیست بالا اضافه کرد, البته ناگفته نماند که جز موارد کاغذی که پیش تر نام برده شدند موارد دیگری همچون لباس فرم، سرویس پذیرایی ( فنجان، پیش دستی و ... ) و ابزارهای ذخیره سازی ( CD، فلش و ... ) نیز می توان به لیست بالا اضاف کرد که بستگی به کاربرد و نیاز شرکت دارد نکته قابل توجه در طراحی ست اداری، لزوم رعایت استانداردهای مورد نیاز است بنابراین در این مقاله به نکات حائز اهمیت در رابطه با طراحی ست اداری 2 رو می پردازیم. شرکت تبلیغاتی طرح هرم به 
هر کدام از اقلام ست اداری به صورت یک ابزار تبلیغاتی نگاه میکند و شما را به مخاطبین مورد نظرتان معرفی می‌کند. هنگامی که از مکاتبات اداری با سایر سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانجات و …. جهت انجام امور تجاری و اداری استفاده می‌کنید با برخورداری از ست اداری مناسب و رعایت چند نکته‌ی اساسی مربوط به آن قادر خواهید بود تا حس تعهد کاری، اعتبار بالای تجاری و حرفه‌ای بودن خود و سازمانتان را در مخاطبین ایجاد کنید.  برای مشاهده نمونه های بیشتر ست اداری دو رو اینجا کلیک کنید.

 

 

طراحی ست اداری 2 رو

 

استفاده از رنگ های محدودتر

به منظور طراحی ست اداری 2 رو می توان از 4 رنگ استفاده کرد, اما برای اینکه ست اداری از تاثیر بیشتری برخوردار باشد بهتر است از 2 رنگ استفاده شود, زیرا ممکن است اوراق اداری توسط  کاربر ویرایش و اطلاعاتی به آن اضافه گردد, در این صورت استفاده از رنگ های زیاد با طیف وسیع موجب ایجاد خلل در کارکرد اصلی اوراق مذکور می شود. برای مشاهده نمونه های بیشتر ست اداری دو رو اینجا کلیک کنید.

طراحی دو نسخه

اکثر شرکت ها غالبا از طریق پست اقدام به رد و بدل کردن مکاتبات خود می کنند اما گاها از فکس نیز کمک می گیرند اغلب دستگاه های فکس قابلیت ارسال و پردازش دقیق ترام ها و نوانس ها را ندارند به همین علت بهتر است تا یک نسخه به فکس اختصاص یابد.

استفاده کامل از فضا

در طراحی ست اداری 2 رو نباید از هر طرحی استفاده کرد زیرا این کار به طراحی آسیب وارد می کند بنابراین باید از طرح های بیهوده خودداری کرد و فضای برگه را آزاد گذاشت.

 

طراحی ست اداری 2 رو

 

طراحی ساده

پیشنهاد می گردد از طرح های آماده و گل بوته استفاده نشود بلکه بهتر است تا با مدنظر قرار دادن ارتباطات منطقی و هندسی، ساختار منظمی را که بتواند همه عناصر نوشتاری و تصویری در خود بگنجاند ایجاد نماییم.

استفاده از فضای داخل پاکت و پشت سربرگ

اگر مشتری از آن دسته از مشتریانی باشد که برای گرفتن نتیجه بهتر، حاضر به تقبل هزینه بالاتر است در این صورت نباید فضای داخلی پاکت ها و پشت سربرگ ها را نادیده گرفت.

هزینه چاپ و طراحی ست اداری 2 رو

هزینه چاپ ست اداری با توجه به مؤلفه هایی از قبیل نوع جنس کاغذ، گرماژ کاغذ، فرم اختصاصی و عمومی، تعداد رنگ و تیراژ چاپ برآورد می شود.