طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی جلد کاتالوگ با نقره کوب و طلاکوب

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

 

یک راهنمای جامع که به صورت دفترچه طراحی و چاپ می گردد و تمامی گزینه های موجود محصولات و خدمات را به صورت سازمان دهی شده برای مشتریان به نمایش می گذارد، کاتالوگ نامیده می شود. امروزه با وجود ظهور و گسترش تبلیغات الکترونیکی، کاتالوگ(نمونه کارها) همچنان توانسته است کارایی خود را حفظ نمایدپوشش‌های خاصی که بر روی جلد یک کاتالوگ با جذابیت بصری بالا، تصاویر، رنگ و طرح‌های چشمگیر، قطعا مخاطب را به خود جلب کرده و با طرحهای خلاقانه در شرکت تبلیغاتی طرح هرم او را به سمت مشاهده تمامی صفحات و آشنایی بیشتر با تجارت شما سوق می‌دهد.

 

طراحی جلد کاتالوگ با نقره کوب و طلاکوب

 

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ با استفاده از گرافیک مناسب تاثیر زیادی در بازار هدف دارد به همین دلیل نیاز است تا طراحی آن را به دست متخصصین سپرد. کارشناسان خبره تمام همت خود را بکار می گیرند تا برای ترغیب بازار هدف به مطالعه، کاتالوگی طراحی نمایند که علاوه بر جذابیت، دربرگیرنده مطالب مفیدی در ارتباط با محصول مورد نظر نیز باشد.

مزیت های طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

یک کاتالوگ حرفه ای به طور کامل محصولات و خدمات را معرفی می کند و موجب می گردد تا محصولات و خدمات به صورت بهتری دیده شوند همچنین به مشتریان کمک می کند تا به منظور رفع نیازهای خود بتوانند به راحتی تصمیم درست را بگیرند. بیشتر بخوانید : طراحی صفحات داخلی کاتالوگ با ارائه خدمات

نقره کوب و طلاکوب

نقره کوب و طلاکوب در واقع، ابتدا به صورت یک ورق بسیار نازک در رنگ های طلایی، نقره ای، آبی و قرمز ... هستند که با طرح مشخص و پیش بینی شده ای بر روی محدوده مشخص چاپی قرار می گیرند سپس با فشار دستگاه مخصوص به سطح مورد نظر انتقال می یابند.

کارایی چاپ نقره کوب و طلاکوب

چاپ نقره کوب و طلاکوب بر روی جلد کاتالوگ(نمونه کارها)، صفحات داخل کاتالوگ و هر سطح صافی همچون چاپ روی جلد مدارک، جلد پایان نامه، سالنامه و کلیه مواردی که دارای جنس چرم، کاغذ، گالینگور و ... هستند کارایی دارد.

طراحی جلد کاتالوگ

طراحی جلد کاتالوگ در جلب نظر بازار هدف و ترغیب آن نقش بسیار پر رنگی دارد زیرا افراد در ابتدا با دیدن طراحی جلد کاتالوگ به سمت آن جلب و سپس ترغیب به خواندن آن می شوند بنابراین طراحی جلد از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید به گونه ای طراحی گردد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید یکی از طراحی های حرفه ای، طراحی جلد کاتالوگ با نقره کوب و طلاکوب می باشد اینگونه طراحی به دلیل جذابیت منحصر به فردی که دارد جلوه ای خاص به کاتالوگ بخشیده و به راحتی می تواند نظر هر ببینده ای را به خود جلب نماید از دیگر مزیت های طراحی جلد کاتالوگ با نقره کوب و طلاکوب دوام بالای آن است. دو ویژگی زیبایی و دوام بالای این طراحی موجب ایجاد محبوبیت بسیار در بین افراد شده است.

هزینه طراحی جلد کاتالوگ با نقره کوب و طلاکوب

هزینه طراحی جلد کاتالوگ از هزینه صفحات آن جدا می باشد و برای آن یک هزینه کلی در نظر می گیرند که باید گفت به دلیل استفاده از دستگاه خاص هزینه آن به تبع از هزینه طراحی های معمولی بیشتر است اما نمی توان دقیقا هزینه آن را برآورد کرد زیرا به عوامل بسیاری همچون جنس کاغذ، گرماژ کاغذ، نوع ماشین چاپ و ... بستگی دارد برای اطلاع از قیمت دقیق طراحی جلد کاتالوگ با نقره کوب و طلاکوب باید با کارشناسان مربوطه مشورت کرد.