طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

  • نویسنده: N.Nayeri
  •     
  • :تاریخ

طراحی بیلبورد تبلیغاتی
 

در دنیای تبلیغات امروز، کارایی طراحی خلاقانه حرف نخست را می زند, اما زمانیکه صحبت از طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی به میان میآید مشتریان به دنبال راهی هستند که بتوانند با هزینه ای استاندارد بهترین معرفی از خود را داشته باشند. برای مشاهده نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

 

حتما برای شما پیش آمده است که هنگام مسافرت در حاشیه ی بزرگراه ها یا هنگامی که در ترافیک هستید, چشم تان به بیلبوردهای کنار مسیر افتاده باشد، ممکن است همان لحظه که در حال مشاهده ی محتوای بیلبورد هستید در ذهنتان طراحی و خلاقیت به کار رفته را تحسین نمایید و همین طور ممکن است فکر کنید که میتوانست طراحی بهتری داشته باشد, به همین خاطر یافتن طراحان خلاق و با تجربه می تواند کمک قابل توجهی برای آینده سازمان شما داشته باشد. برای مشاهده نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

تابلوهای تبلیغاتی یا  بیلبوردها در حدود بیش از یک قرن است که در اطراف زندگی ما به چشم میخورند, همچنین در صنعت خودروسازی ایالات متحده آمریکا نیز، بیلبوردها از ارکان اساسی تبلیغاتی می باشند

 


تاثیرات طراحی بیلبورد بر روی مخاطبان

اگر بیلبورد تبلیغاتی در کنار یک بزرگراه واقع باشد که رانندگان با سرعت در حال عبور هستند، طراحی بیلبورد تبلیغاتی بدون داشتن محتوای قوی و گویا به سادگی قابل فهم نخواهد بود. پیش از هر اقدامی برای پیدا کردن محتوای موثر خود، در مورد پیامی که میخواهید مردم از آن دریافت کنند و به خاطر بسپارند، فکر کنید. آیا قصد دارید که بتوانند نام تجاری محصولتان را بعدا در سوپرمارکت در خاطر داشته باشند؟ یا در خروجی بعدی برای خرید محصول شما از ماشین پیاده شوند؟ برای پیدا کردن محتوا مفید کلید واژه اصلی خود را بیابید.

اگر سایت شما یک فروشگاه اینترنتی لباس است و تنوع محصولات و لباس های شما بالاست و تمامی جنسیت ها و سنین را در بر می گیرد, شاید نام تجاری و برند محصول شما سرگرم کننده و جذاب است که مشتریان شما آن را دوست دارند. یا ممکن است رستوران شما مرغ های سوخاری فوق العاده ای داشته باشد. همه چیز مثل یک الگو است برای پیدا کردن محتوای خود، کلید واژه را انتخاب کرده و به خدمات یا محصولات خود معنا می دهید.
 

 

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

 

هدف از طراحی بیلبورد تبلیغاتی در یک محیط عمومی به این معنی است که در مرحله بعدی یعنی جذب مشتریان بیشتر به سازمان شما کمک رسانی شود.


بهتر است در طراحی بیلبورد نکات فنی زیر رعایت شوند:

1- از آنجا که برای مشاهده بیلبورد تبلیغاتی زمان بسیار محدود است بهتر است کلمات به کار برده شده در تابلو بین 8 تا 10 کلمه, خوانا, ساده و قابل فهم باشند, تا افراد در هنگام رانندگی امکان خواندن پیام شما را داشته باشند. این کلمات به طور ثابت شامل نام سازمان, اطلاعات تماس, مشخصات خدمات یا محصولات شما می باشند. برای مشاهده نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

2- انتخاب تصاویر باید به گونه ای باشد که در عین سادگی پیام شما را به افراد و عابرین پیاده منتقل کند, همچنین موجب شود آن ها به تابلو خیره شده , به فکر فرو روند و حتی مجددا برای دیدن آن سر برگردانند.

3- رنگ ها را به گونه ای انتخاب کنید که متناسب با رنگ سازمانی شما باشد و بین رنگ زمینه و رنگ فونت ها تفاوت رنگ و تناقض محسوس باشد.