طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی کارت ویزیت خاص

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی کارت ویزیت خاص

از آنجایی ارائه یک کارت ویزیت مناسب و خاص در انتقال حس تجاری و مشارکتی سازمان یا شرکت شما به مخاطب موثر است, در نتیجه یکی از ویژگی های کارت ویزیت خاص این است نظر مشتری را جلب کرده و موجب ترغیب خرید شود. برای مشاهده انواع طرح کارت ویزیت خاص اینجا کلیک کنید.

 

طراحی کارت ویزیت خاص


کارت ویزیت نشانگر هویت سازمان شماست, پس با داشتن ظاهری چشم گیر و خاص میتوانید به ارزش کاری خود افزوده و در خاطر مشتریان خود ماندگار شوید.

جنس کارت های ویزیت خاص که با توجه به سلیقه مشتریان طراحی میشوند شامل انواع کتان, برفکی, سلفون مات, سلفون براق, برجسته, طلاکوب, مخملی, متالیک,
UV موضعی و ... می باشد, که رعایت نوع برش و جنس کارت در منحصر به فرد بودن کارت ویزیت خاص برای سازمان شما موثر است.

کارت ویزیت کتان
اگر خواستار آن هستید که کارت ویزیت متفاوتی به نسبت کارت های مقوایی و گلاسه ارائه دهید, انتخاب کارت ویزیت کتان میتواند نیاز شما را در خاص بودن سازمانتان برطرف نماید, زیرا طراحی و چاپ قرار گرفته روی آن کارت را به یک اثر هنری تبدیل میکند.

کارت ویزیت برفکی
این دسته از کارت های ویزیت حالتی نیمه شفاف و زیبا دارند, به طوریکه سمت دیگر قابل مشاهده است, در طراحی آن نیز باید دقت کامل را داشت تا پس از چاپ نتیجه با آنچه که در نظر داشته اید متفاوت نباشد.


پیش از آنکه با انواع کارت ویزیت سلفون آشنا شوید, نیاز است تا از متریال سلفون مطلع باشید, این پوشش که از مشتقات پلاستیک با ترکیبی متفاوت و ضخامت کم تشکیل شده به دو روش سرد و حرارتی تحت فشار روی سطح چاپ کارت میکشند, که علاوه بر دوام کاغذ باعث نمای خاص کارت ویزیت از جمله مات و براق و مخمل میشود. برای مشاهده انواع طرح کارت ویزیت خاص اینجا کلیک کنید.

 

 

طراحی کارت ویزیت خاص



کارت ویزیت سلفون مات
این نمونه از کارت ها پیچیدگی خاصی ندارند و از ورقه های مرغوب و چگال گلاسه ساخته شده و با یک لایه سلفون مات کاور میشوند, با ایجاد یک طراحی خاص بر روی آن میتوان به جذابیت کارت افزود.

کارت ویزیت سلفون براق
اگر قصد دارید که کارت ویزیت شما دارای درخشندگی و شارپ بیشتر باشد میتوانید طراحی نمونه سلفون براق را سفارش دهید, این پوشش یک لایه نایلونی بسیار نازک است که بعد از چاپ روی کارت کشیده میشود و علاوه بر ایجاد جلوه خاص و زیبا از کارت شما در برابر نفوذ آب نیز محافظت میکند و نسبت به کارت های لمینیتی دارای انعطاف بیشتری نیز هستند.


کارت ویزیت سلفون مخملی
این دسته از کارت ها به دلیل پوشش مخمل گونه ای که دارند جزو پوشش های مات به حساب میآیند.
این نوع کارت ها علاوه بر نمای شیک و مخملی که دارند, از طریق لمس توسط فرد میتواند حس مخمل گونه را به مخاطب برساند و شما فرصت مناسبی دارید که با یک طراحی زیبا و محتوایی مناسب در کنار این پوشش به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

کارت ویزیت
UV موضعی
کارت های از نوع UV موضعی دارای یک لایه برجسته و براق می باشند که در قسمت های مورد نظر از کارت برای لوگو, نام شرکت و نام شخص اجرا میشوند, این لایه باعث اختلاف سطح کارت شده و باعث جذابیت بیشتر ظاهر آن میشود. برای مشاهده انواع طرح کارت ویزیت خاص اینجا کلیک کنید.