طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی صفحات داخلی کاتالوگ با ارائه خدمات

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

این روزها بسیاری از شرکت ها و سازمان ها اعم از خصوصی و دولتی برای معرفی خدمات و محصولات خود نیاز مبرمی به ارائه کاتالوگ دارند, از این رو وجود شرکت های طراحی و چاپ امری مهم برای رفع نیاز آنان تلقی میشود. کاتالوگ(نمونه کارها) از انواع تبلیغات در زمینه تولید, تجارت و خدمات است, که از طریق آن می توانید اطلاعات ویژه سازمان خود را در اختیار مشتریان قرار دهید. در نتیجه کاتالوگ می تواند ارتباط مستقیمی با مخاطبان برقرار کرده و در انتقال اطلاعات به آنان نقش شایانی داشته باشد. طراحی نوآورانه برای صفحات داخلی کاتالوگ با ارائه خدمات بسیار مهم است وحتما جریان چشم را در نظر بگیرید و تعادل و توازن در صفحه ایجاد کنید و از زمینه های شلوغ اجتناب کنید تا بتوانید درصد موفقیت و جذب مخاطب را افزایش دهید و موجب توجه به صفحات داخلی شوید. برای مشاهده نمونه کاتالوگ های نوآورانه و خلاقانه به سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم مراجعه کنید.

 

طراحی صفحات داخلی کاتالوگ با ارائه خدمات


شاید در ابتدای امر طراحی کاتالوگ( مقالات مرتبط) در ذهن مشتریان امری ساده به نظر بیاید ولی با توجه به نکاتی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم, در میابید که چه اصولی بر جذابیت و نمای ظاهری کاتالوگ سازمان شما موثر است.

گروه طراحی, تولید و چاپ شرکت تبلیغاتی طرح هرم با ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی شما را در یافتن هدف خود و اجرای آن در ارائه کاتالوگ کمک می نمایند و شما متوجه تناسبی که مطابق با خواسته شما اعم از ترکیب بندی رنگ ها و عکس ها و متن های مورد نیاز محصولات و خدمات خود خواهید شد.

انتخاب صحیح کاغذ مناسب کاتالوگ


انتخاب صحیح جنس و ابعاد کاغذ کاتالوگ در ارائه و معرفی محصولات شما از ارکان اساسی است, بدین ترتیب که کاغذ گلاسه یک رو یا دو رو مناسب برای چاپ کاتالوگ که معمولا در گراماژهای 90 تا 300 گرم در بازار موجود است و ابعاد آن ها عبارتند از A5  و A4 که انتخاب هر کدام از آنان نقش مهمی در طراحی متن و عکس های کاتالوگ خواهند داشت. بیشتر بخوانید : طراحی و چاپ کاتالوگ

 

طراحی صفحات داخلی کاتالوگ با ارائه خدمات



از آنجائیکه ارائه کاتالوگ(نمونه کارها) یکی از شیوه های تاثیر گذار و مرتبط در تبلیغات و بازاریابی هستند, توسط یک طراحی حرفه ای و شکیل می توانید انتظار داشته باشید تا مخاطبان خاص خود را بیابید. از این رو طراحی گرافیکی خلاقانه کاتالوگ که توسط گروه طرح هرم اجرا میشود, موجب افزایش هر چه بیشتر مشتریان شما میگردد. برای مشاهده نمونه کاتالوگ های طراحی شده توسط شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.

طراحی کاتالوگ بهینه

در طراحی کاتالوگ میبایست موارد زیر را مد نظر قرار داد تا بهترین معرفی از سازمان خود را داشته باشید:
1- توضیحات ارائه شده از خدمات خود را به صورت خلاصه و کوتاه بیان کنید
2- با مخاطب خود بدون واسطه ارتباط برقرار نمایید.
3- ابعاد کاتالوگ را به گونه ای انتخاب نمایید که قابلیت حمل آسان داشته و برای مطالعه مخاطب آسان باشد.
4- امتیازات , استانداردها و ایزوهای سازمان خود را معرفی نمایید.
5-اطلاعات صحیحی از مشخصات فنی و خدمات خود را به مشتریان معرفی نمایید
6- باید تصاویر و توضیحات کاتالوگ به صورتی باشند که انتخاب درست را برای مشتری آسان نمایند و سرعت تصمیم گیری را بهبود ببخشند.