طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی جعبه قفل از بالا

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

نگهداری و حمل محصولات تولیدی شرکت ها از طرق گوناگونی و بر اساس ملاحظات خاص، میسر است. تا جایی که بسته بندی صحیح و خلاقانه محصول به امری ضروری تبدیل شده است. کاربرد جعبه ها به  بسته بندی مواد صنعتی و غذایی محدود نمی شود بلکه برای کادو کردن سریع هدایا با عنوان جعبه های فانتزی در اشکال و طرح های زیبا موجود هستند. همچنین در برخی از جعبه های فانتزی قفلی از بالا تعبیه شده است.

طراحی جعبه قفل از بالا

جعبه های مقوایی:

در هر صنعتی که فعالیت می کنید حتما برای حمل و نقل و ارائه محصولات به مشتریان، به جعبه های مقوایی نیاز دارید. جعبه های مقوایی در طراحی های مختلفی خدمت مشتریان عرضه می شوند.

طراحی جعبه قفل از بالا

 جعبه های قفسه ای ـ مورد استفاده در قفسه فروشگاه هاـ ، آرشیو بندی یا بایگانی ـ مورد استفاده در سازمان ها و شرکت ها برای نگهداری اسناد و وسایل ـ ، جعبه و درپوش، جعبه های پاکتی شکل، جعبه های پنج پانلی، جعبه ها یا کارتن های بسته بندی، والت‌های بسته بندی، جعبه قفل از بالا و ... از انواع جعبه های مقوایی و با کاربرد هایی متفاوت و گسترده می باشند.

طراحی جعبه قفل از بالا

طراحی جعبه قفل از بالا:

جعبه های قفل دار به منظور محافظت از محصولات در هنگام حمل و نقل ساخته می شوند. این جعبه ها برای حمل محصولات کوچک استفاده می شوند.ویژگی‌ مهم جعبه قفل از بالا مستحکم و بادوام بودن و راحت و سریع مونتاژ شدن آن‌‌ها است ، لذا در صنعت پست محبوبیت چشمگیری داشته و استفاده از آن‌‌ها رونق فراوان دارد . جعبه قفل از بالا از جنس مقوای موجدار بوده و به صورت خام در رنگ‌های سفید و قهوه‌ای موجود است که بسته به میل سفارش دهنده می‌‌توان تصاویری را‌هم بر رویشان چاپ کرد . برای سهولت  در انبار کردن ، این سبک از جعبه مقوایی را به صورت صاف و تا نخورده و در قالب یک پالت عرضه می شود همچنین  جعبه قفل از بالا، امکان طراحی و تولید در سایز و قالب دلخواه سفارش دهنده را داراست.

 

الزامات طراحی مناسب جعبه قفل از بالا:

برای داشتن طرحی زیبا ، ماندگار و عدم نیاز به طراحی و چاپ مجدد جعبه مواردی همچون استفاده از جعبه‌هایی با اندازه متناسب با کالا، استفاده از جعبه‌های با جنس مناسب، طراحی جعبه‌هایی با اشکال متناسب و به طور کلی طرح و ساختار مناسبی را در نظر گرفته و به طراحی جعبه و بسته بندی کالاها، با عینک بازاریابی و تبلیغات نگاه کنید!

طراحی جعبه قفل از بالا