طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

تولید محتوا برای اینستاگرام

  • نویسنده: سعید هدایتی
  •     
  • :تاریخ

 رسانه هایی مثل اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ امروزه در زندگی مردم حضور پر رنگی دارند و شب و روز ما را به خود اختصاص داده اند. به بیان دقیق تر می توان گفت اکثر ایرانی ها و جهانیان امروزه گوشی هوشمندی دارند که روی آن اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام Instagram نصب است، جوانان مهم ترین و بیشترین مخاطب اینستاگرام هستند و روزانه ساعت ها به جستجو و استفاده از اینستاگرام می پردازند، از همین رو مهم است که تولید محتوا برای اینستاگرام به گونه ای باشد که برای جوانان جذاب باشد و آنان را به دنبال کردن صفحه اینستاگرامی مورد نظر شما ترغیب کند. این امر سبب شده تا شرکت تبلیغاتی طرح هرم در راستای تولید محتوای تبلیغاتی مناسب برای اینستاگرام فعالیت تخصصی خود در این زمینه را افزایش دهد و با شناخت دقیق از برند و مخاطبین هدف آن محصول یا خدمات طرح های نوین و خلاقانه ای را برای تولید محتوای جذاب اینستاگرامی ارائه نماید.

 

تولید محتوا برای اینستاگرام

( تولید محتوای اینستاگرام برای شرکت عسل قریبی)

تولید محتوا برای اینستاگرام

علاوه بر گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و رایانه های شخصی هم می توانند اینستاگرام را بالا بیاورند.در بحث بازاریابی محتوا اینستاگرام گوی سبقت از فیس بوک و توییتر را در ایران گرفته است و بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است. ما می توانیم محتواهای تبلیغاتی یا آگاهی بخشانه شما را با استفاده از تصاویر در همین رسانه گسترده و پر مخاطب قرار دهیم.

اکنون می توان ادعا کرد که اینستاگرم جدا از اپلیکیشن خودش از پر بازدیدترین سایت ها برای مردم ایران و جهان است. اینستاگرام رسانه ای است تصویر محور، این رسانه جای کمی برای نوشتار در اختیار شما قرار می دهد. اما تا دلتان بخواهد اختیار تصویری به شما می دهد، شما می توانید بجای استفاده از محتوا های متنی ساده با طراحی تولید اینفوگرافی ساده و زیبا توجه مخاطبان بیشتری را جلب نمایید.

انتخاب عکس ها آن هم به شکل مجله ای یکی از همین ها است. شما می توانید بالغ بر ده عکس را به شکل پشت سر هم در اینستاگرام قرار دهیم. به این مسئله ویدئوها و آی جی تی وی ها( IGTV ) را هم اضافه کنید.

تبلیغات در اینستاگرام می تواند، از طریق عکس نوشته و کپشن انجام شود. ما می توانیم با انتخاب تصاویر مناسب تبلیغات را انجام دهیم. انتخاب تصویر یک تخصص رسانه ای و تجاری است. ما می توانیم عکس های محرک و جاذب را برای شما انتخاب کنیم.

 

تولید محتوا برای اینستاگرام

 

می توانیم عکس هایی را انتخاب کنیم، که مخاطبی که مشغول ورق زدن اپلیکیشن است چشمانش خیره شود و کنجکاویش تحریک شود. در تولید محتوای کپشنی، محتوای نوشتاری اندکی کم حجم تر از موارد دیگر است. اما همین نوشته های کوتاه باید مختصر و مفید باشید.

کپشن در پیج شما و در پایین آن نوشته می شود، این نوشته نه چندان بلند با کاراکترهای محدود اینستاگرام معرف کار شما و تصاویر شما قرار است. پس باید با دقت بالا انتخاب شود. ما می توانیم شعار جمله یا خبری در این راستا برای شما طراحی کنیم.

عکس نوشته همانطور که از نامش پیداست، عبارت است از نوشته ای که روی عکس می آید و آن را توضیح می دهد. نوشته به این عکس ها حیات می دهد. در حالت مجله ای که عکس های پشت سر هم در یک پست، یا کپشن قرار می گیرند. نوشته های روی عکس ها می توانند اطلاعات بیشتری از کپشن ها در اختیار قرار دهند.

 

تولید محتوای تبلیغاتی

 

یعنی حجم بیشتری را شامل شوند. مهمترین ویژگی اینستاگرام در این است، مطالب قابل سرایت هستند و می توانند بین ناظرهای مختلف پخش شوند. برای بالا آوردن اینها و پخش مطالب به یک سری تکنیک های مهم نیاز دارند.

هشتگ ها، کلید واژه ها و غیره عوامل ضروری هستند که تنها ابزار شما برای بالا آوردن مطالبتان هستند و قادرند شما را به مخاطبین ناشناخته و کسانی که از شما بسیار فاصله دارند معرفی کنند.

ما قادریم تا با توجه به تکنیک هایی که اینستاگرام برای گسترش مخاطبان و تسهیل ارتباط در اختیار کاربرانش قرار می دهد، مخاطب شما را بیشتر کنیم و محصولات شما را بیش از هر رسانه ی قدیمی دیگری به سمع و نظر دیگران برسانیم.