طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

تولید محتوا برای تلگرام

  • نویسنده: سعید هدایتی
  •     
  • :تاریخ

با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی و توسعه انواع پیام رسان های متنی، صوتی و تصویری مانند تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ، بدیهی است که صنعت تبلیغات نمی تواند نسبت به میلیون ها استفاده کننده از این رسانه های جدید بی تفاوت باشد و در این بازار جدید فعالیتی نکند، هر روزه برند های کوچک و بزرگ به دنبال راهی برای جلب توجه مخاطبان این شبکه های اجتماعی و رسانه های گروهی هستند، در این میان تولید محتوا برای تلگرام که یکی از قدرتمند ترین و با نفوذ ترین اپلیکیشن ها در ایران است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روزانه میلیون ها نفرازکانال های خبری، ورزشی، آموزشی و سرگرمی بازدید می کنند،به دلیل همین توجه  تولید محتوای تبلیغاتی برای تلگرام  و بازاریابی محتوا در تبلیغ در کانال های پرطرفدار تلگرامی می تواند بسیار پربازده باشد. تصور کنید در یک کانال آموزش شیرینی پزی چه کسانی عضو هستند؟ قطعا کسانی که به این هنر علاقه مند هستند و خود نیز می خواهند شیرینی بپزند، حالا تبلیغ برندی که فروشنده لوازم قنادی و شیرینی پزی است در این کانال تلگرامی بازدهی بسیار بالاتری دارد و شما دقیقا در بازار هدف خود تبلیغ کرده اید.

 

تولید محتوا برای تلگرام

 

تولید محتوا برای تلگرام

این دسته بندی ها و اختصاصی شدن بازارهای هدف در تلگرام این اپلیکیشن را به یکی از محبوب ترین رسانه ها برای تولید محتوای تبلیغاتی تبدیل کرده است، تولید محتوا برای تلگرام برای ادمین های کانال های تلگرامی کاریست تمام وقت و بی وقفه زیرا رقابت در آن بسیار بالاست و باید تلاش نمایند تا همیشه محتوای به روز و جذاب برای مخاطبین تولید نمایند. شرکت تبلیغاتی طرح هرم نیز در تولید محتوا برای تلگرام فعال بوده و همه روزه محتوا های مورد نیاز مشتریان خود را طراحی و تولید می نماید، این محتوا ها اکثر به صورت های گرافیکی و تصویری هستند که مانند پوستری تبلیغاتی برای کانال های تلگرامی آماده می شوند، معمولا چند خطی نیز توضیح در مورد برند همراه فایل پوستر آپلود می شود که توضیح دهنده نوع فعالیت برند است. این کار باعث ترغیب مخاطبین برای بازکردن عکس و دیدن محتوای تصویری تولید شده می گردد.

 

تولید محتوا برای تلگرام

 

اپلیکیشن تلگرام در کشور ما کاربران و هواخواهان بسیاری دارد. شاید بتوان گفت این امر به خاطر مزایای پرشمار این اپلیکیشن است. تلگرام نرم افزاری است که به راحتی روی کامپیوتر، لپ تاپ و دسکتاپ نصب می شود. تلگرام با در اختیار قرار دادن کانال ها، و قابلیت فوروارد کردن پست، ارتباطات را تسهیل می کند. از این رو انتقال داده، پست و تبلیغات در تلگرام بسیار ساده است. مخاطبین بسیار زیاد کانال ها، جمعیت وسیعی خواهند بود که می توان روی آنها به عنوان مشتریان بالقوه حساب ویژه ای باز کرد. پس شما می توانید برای توسعه کسب و کار خود روی تلگرام حساب ویژه ای باز کنید.

ما در شرکت تبلیغاتی طرح هرم  در خدمت شما هستیم که شما را در تبلیغات تلگرامی یاری کنیم. تلگرام به عنوان یک رسانه می تواند پذیرای فایل های مختلفی باشد. این فایل ها می توانند، عکس،فیلم یا گیف باشند. افزون بر این ها نوشته ها هم راه سنتی تبلیغات در رسانه ها هستند. ما می توانیم با استفاده از کانال های پر مخاطب مطالب شما را نشر دهیم. یا برای کانال هایی که شما با هدف جذب مخاطب تاسیس نموده اید محتوا تولید کنیم، که کانال شما فعال و در اوج بماند. پست های منظم، مفید و پی در پی مخاطبین قبلی کانالتان را حفظ می کنند و به تعداد مخاطبین دیگر کانالتان می افزاید. خوبی تلگرام در این است که می توان هر فرد را در جایگاه یک سفیر و بازاریاب به کار برد. همواره در تبلیغات تلگرامی روی فوروارد پیام ها و پست ها کلیک کنید. این فورواردها به شکل خودجوش نوشته شما یا پیغامتان را به مخاطبان دیگر، یا کانال های دیگر می رسانند.

 

تولید محتوا برای تلگرام

 

تولید محتوای تصویری تلگرام

برای انتخاب تولید محتواهای تصویری ما می توانیم گیف ها، انیمیشن ها و عکس نوشته هایی را برای شما تهیه کنیم. می توانیم صرفا با انتخاب یک شعار انگیزشی و قرار دادن لینک سبب شویم که هر کسی با یک بار خواندن به سوی شما جذب شود. اگر خرید و فروش کالاها را انجام می دهید، می توانید با تبلیغات صحیح از کانالتان به مانند یک مغازه کار بکشید. شما می توانید عکس های خود را به ما بدهید. عکس هایی از اجناسی که می خواهید آن را بفروشید. این عکس های خام را باید به گونه ای تغییر داد که هم ویژگی های ظاهر و مزایای صنعتی یا تجاری آن حفظ شود و هم مخاطب را جذب کند. تولید محتوا در تلگرام بیشتر به زبان خودمانی است و از زبان رسمی حاضر در کشور فاصله می گیرد.

ایموجی های در تلگرام

چیز دیگری که در پیام های تبلیغاتی تلگرام تاثیرگذار است ایموجی ها wink و شکلک ها است. انتخاب ایموجی می تواند ارتباط حسی زیادی برای مخاطب ایجاد کند. مثلا شکلک عشق، شیفتگی، ترس و .... آثار حسی خود را، کنار تصاویر و نوشته ها به مخاطب القا می کند که این امر در تبلیغات بسیار موثر است. تلگرام هم مثل اینستاگرام قادر است که هشتگ #  و خطابه هایی در پست ها و پیام های خود درج کند. که این نیز راه ارتباطی ساده تری میان مخاطبین و مشتریان بالقوه با کارفرمایان ایجاد می کند.