طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

طراحی لایت باکس های تبلیغاتی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی لایت باکس های تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس یا بک لایت  نوعی سازه هستند که مدیای چاپ را در قالب یک باکس پلکسی گلاس، آلومینیوم، چوب، کامپوزیت به نمایش می گذارند.لایت باکس های تبلیغاتی فاقد روشنایی و یا همراه با روشنایی قابل استفاده و ساخت هستند.اینگونه سازه ها در عکاسی و فروشگاه ها به دلیل کیفیت بالای چاپی که در بک لایت آن ها بکار رفته و روشنایی آن از طرفداران زیادی برخوردار هستند. امروزه لایت باکس های آلومینیومی در این مجموعه در دو سایز 13 سانتی متری و 9 سانتی متری عرضه می شوند که نور اینگونه لایت باکسها هم به کمک مهتابی و هم به وسیله ی ماژول های اس ام دی و ال ای دی تامین می شوند.

طراحی لایت باکس های تبلیغاتی

لایت باکس تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس به سازه هایی گفته می شود  که بصورت معمول در قالب باکس های چوبی ام دی اف، آلومینیومی، پلکسی (پلاستیک) ساخته می شوند و رویه های آن ها نیز از جنس پلکسی گِلَس (رنگی و کریستالی)، فلکسی و.. هستند که در دو نوع بدون نور و یا با روشنایی اس ام دی قابل تولید هستند.

به عبارت دیگر  لایت باکس به تابلو هایی  اطلاق می شود که نور پردازی آن ها از پشت تصویر انجام می شود و به شکل یک جعبه هستند این گونه تابلو ها در ضخامت های گوناگون و با متریال متنوع قابل ساخت و ارایه هستند.

طراحی لایت باکس های تبلیغاتی

ویژگی های لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس ها در کلیه سوپر مارکت ها، مغازه ها، فروشگاه ها و  نمایشگاه ها به دلیل نوع متریال بکار رفته و کیفیت در چاپ آن، به علاوه نور بک لایت که از قسمت پشت به لایت باکس تابیده شده است و جلوه خاصی که به آن می بخشد؛ در سراسر جهان مخاطبان بسیاری پیدا کرده است.لایت باکس های تبلیغاتی  یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات و معرفی کردن نام های تجاری و برندها در  مراکز تجاری و نمایشگاه ها و فروشگاه ها هستند که این گونه تبلیغات در عصر حاظر بسیار پر اهمیت هستند.

طراحی لایت باکس های تبلیغاتی

تعداد زیادی از برندها برای تبلیغات محصولات و معرفی آن ها و خدمات از تابلوهای لایت باکس استفاده می کنند. به این  صورت که بعنوان نمونه نام تجاری و لوگو برند مورد نظر خود را روی لایت باکس طراحی می کنند و لایت باکس ها را در اختیار فروشگاه های مورد نظر خود؛ بصورت رایگان یا امانت قرار می دهند.این گونه تبلیغات با توجه به تاثیر گذاری و قیمت مناسب آن ها؛ برای معرفی کردن محصول و تداوم بخشیدن به آشنایی مخاطبان با نام برند و محصول بسیار تاثیر گذار هستند.

طراحی لایت باکس های تبلیغاتی