طراحی و برنامه مشاوره تبلیغاتی

بروشور سه لتی A4

  • نویسنده:
  •     
  • :تاریخ

بروشور سه لتی A4

مقدمه

بروشور ها حاوی اطلاعاتی هستند که می تواند به افراد درمورد یک محصول آگاهی دهد و یا نحوه مصرف آن را آموزش داده و فوایدش را بیان کند. یکی از انواع بروشور ها بروشورهای سه لتی A4 هستند که بسیار محبوب بوده و به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.  برای مشاهده انواع بروشور اینجا کلیک کنید.

 

بروشور سه لتی آچهار

( طراحی و چاپ بروشور سه لتی آچهار - دندانپزشکی نیل فام)

 

از علل محبوبیت بروشور سه لتی آچار می توان به امکان جا گرفتن راحت آن ها در پاکت نامه و در اختیار ذاشتن فضای زیاد برای ارائه اطلاعات اشاره نمود.

مزیت های بروشور

بروشور دارای مزیت هایی می باشد که عبارتند از:

  • بروشور دارای قابلیت چاپ در سایز های مختلف می باشد.
  • بروشور تنوع بالایی نسبت به سایر انواع تبلیغات دارد.
  • بروشور قابلیت چاپ در طرح ها و اشکال مختلف را دارا است.
  • هزینه طراحی بروشور کمتر از هزینه طراحی کاتالوگ است.
  • بروشور از ابزارهای موثر، پر مصرف و محبوب در تبلیغات است.

نکات مهم در طراحی بروشور سه لتیA4

نحوه بیان اطلاعات

برای درک بهتر همه اطلاعات موجود در آچار می بایست آن ها را به ترتیب اهمیت و با لحنی ساده و واضح بیان کنید. به عبارتی، مطالب باید طوری باشند که اگر خودتان خواننده آن بودید به خوبی آن را درک نمایید.

 

بروشور سه لتی آچهار

( طراحی و چاپ بروشور A4 - شرکت مهندسی فراتک)

سعی کنید از تصاویر مرتبط و با بالاترین کیفیت ممکن استفاده کنید. همچنین لت های بروشور نیز باید از لحاظ طرح و اطلاعات با یکدیگر همخوانی داشته و هر کدام ساز خود را نزنند.

فاصله نا امن

بهتر است فاصله ای را از لب کاغذ در نظر بگیرید و در آن قسمت مطلبی ننویسید. در غیر این صورت در هنگام چاپ به مشکل برخواهید خورد و بخشی از متن شما به درستی چاپ نمی شود.

اهمیت صفحه اول

صفحه اول بروشور دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. به گونه ای که اگذ این صفحه زیبایی و جذابیت کافی را نداشته باشد، ممکن است کل بروشور نادیده گرفته شده و حتی یک بار هم مورد بررسی قرار داده نشود.

سعی کنید صحه اول را نه شلوغ کنید و نه خیلی خالی بذارید. اطلاعاتی که لازم است را ارائه کنید و فضایی خالی را نیز در نظر بگیرید تا چشم خسته نشود.

رنگ روشن

برای جلب کردن توجه تعداد بیشتری از مردم بهتر است بروشور هایی با رنگ روشن طراحی نمایید. همینطور در چنین بروشوری به راحتی می توانید لوگوی خود را نیز درج نموده و با این کار توجه به لوگوتان را بیشتر نمایید.

 

بروشور سه لتی آچهار

(طراحی و چاپ بروشور A4 -  پلیس راهور ناجا)

همچنین می توانید چند رنگ هماهنگ یا متضاد را انتخاب نموده و برای هر لت رنگ جداگانه ای در نظر بگیرید.

طراحی بروشور سیاه و سفید که یک طراحی کلاسیک محسوب می شود، می تواند باعث شود بروشور شما در بین همه بروشور های موجود در بازار خاص و تک باشد و بیشتر به چشم آید.

ایجاد بافت

برای خاص و حرفه ای تر شدن بروشور سه لتی آچار خود می توانید بافتی بیابید و آن را در صفات بروشور به کار ببرید. این کار موجب ایجاد جذابیت بصری برای بروشور شما خواهد شد. انواع بافت ها را می توانید در اینترنت جستجو کرده و نزدیکترین بافت به سلیقه تان را انتخاب نمایید. برای مشاهده انواع بروشور اینجا کلیک کنید.