ساک دستی

ساک دستی مثلثی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

ساک دستی مثلثی

ساک دستی مثلثی یکی از انواع ساک های لوکس است که برای بسته بندی مواد غذایی خشک مانند خشکبار، شکلات و ... به کار می رود. زمانی که محتویات مواد غذایی را در ساک قرار می دهید، می توانید آن را به دیگران هدیه دهید. جالب است بدانید که دسته ی ساک دستی مثلثی با نوار های مختلف ساخته می شود. در اصل یکی از عناصری که بسته بندی شما را ممتاز و خاص می کند تزیین آن با روبان هاست. این نوار ها در بازار ها با کیفیت و رنگ های مطلوب موجود است. نوار ها طلایی، نقره ای و فلزی تاثیر بسیار خوبی در تزیین بسته بندی خواهند داشت. بسیاری از تا هایی که برای تهیه ساک دستی مثلثی استفاده می شود در واقع جز هنر قدیمی ژاپنی است که از طریق آن می توان با یک ورق کاغذ، شکل های هندسی متفاوتی را خلق کردو طراحان با الفبای ویژه تا زدن آشنا هستند و تمام تا ها را در طول بسته بندی به ترتیب و با دقت لازمه رعایت می کنند. برای مشاهده انواع انواع ساک دستی خاص اینجا کلیک کنید.

 

ساک دستی مثلثی

 

 

ابزار و وسایل لازم برای ساخت ساک دستی مثلثی

در ادامه به تعدادی از ابزار و وسایل لازم برای ساخت ساک دستی مثلثی برای شما ارائه می شود. دانستن ابزار ساخت ساک دستی مثلثی به شما کمک می کند تا برآورد خوبی از هزینه های ساخت و تولید داشته باشید. تخته برش در چند نوع هنگام استفاده از چاقو برای محافظت از سطح کار ضروری است. این تخته ها کف یا صفحه مقاومی برای برش ها فراهم می کند. بافت سطح تخته مانع از لیز خوردن کاغذ و سبب دوام و طول عمر بیشتر تیغه ها می شود. هنگام برش خطوط صاف با تیغ موکت بری مورد نیاز است. تیغه را در امتداد لبه خط کش می کشیم تا برش صاف و دقیق حاصل شود. یک خط کش فلزی 61 سانتی متری به عنوان لبه برش استفاده می شود و همچنین برای اندازه گیری های بلند تر مفید و مناسب است. پانچ یا سوراخ کن برای ایجاد سوراخ هایی در آویز ها به منظور رد کردن ربان یا ریسمان می باشد. همچنین برای درست کردن سوراخ های تزیینی در کاغذ استفاده می شود.برای مشاهده انواع انواع ساک دستی خاص اینجا کلیک کنید.

منگنه برای نگهداری یا وصل کردن چندین لایه کاغذ به یکدیگر استفاده می شود. قطعات فلزی قابل رویت استفاده آن را برای مناطقی که دیده نخواهد شد یا مکان هایی که به عنوان شکل تزیینی محسوب می شود، محدود می کند. درفش نیز یک وسیله کوچک نوک تیز می باشد که برای ایجاد سوراخ هایی در طرح های تزیینی سوراخدار استفده می شود. ابزار علامت گذاری هر وسیله ای است که برای علامت گذاشتن در امتداد خط تا استفاده می شود تا الیاف کاغذ را سست و ضعیف کرده اما پاره نشود. می توان از چندین وسیله برای این امر استفاده کرد. غلتک نقاشی یک استوانه کوچک گرد با پوشش اسفنج می باشد که برای بکار بردن یک لایه رنگ صاف روی استامپها یا مهر های تزیینی استفاده می شود و نیز برای رنگ زدن به طور مستقیم بر روی کاغذ به کار برده می شود. برای مشاهده انواع انواع ساک دستی خاص اینجا کلیک کنید.