ساک دستی

ساک دستی کرافت با دسته

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

ساک دستی کرافت با دسته

یکی از روش هایی که برای تبلیغات استفاده می شود ساک های دستی می باشند. در واقع زمانی که شما بتوانید در کنار معرفی و تبلیغ محصول خودتان نیاز مشتری را رفع کنید نتیجه ی بسیار بهتری می گیرید و باعث می شود تبلیغات شما طولانی تر باشند.به این شکل که هر بار از ساک دستی برند و یا محصول شما استفاده شود تبلیغات شما به صورت رایگان برای شما انجام می شود. برای مشاهده انواع ساک دستی های خاص اینجا کلیک کنید.

 

ساک دستی کرافت با دسته

 

یکی از رایج ترین مدل های ساک های دستی، ساک های دستی کرافت با دسته می باشند.ساک دستی کرافت با دسته مزایای بسیاری دارد که از جمله ی آن میتوان به دوستدار طبیعت بودن ساک های دستی کرافت با دسته اشاره کرد.در واقع این ساک ها ازکاغذ کرافت تهیه می شوند و کاغذ کرافت جزء اولین کاغذ های تولید شده است اما به دلیل ویژگی های عالی ای که داشته است منسوخ نشده است. از جمله ی این ویژگی ها می توان به مقاومت خوب نسبت به وزن بار اشاره کرد که در واقع دلیلی بر محبوبیت ساک های دستی کرافت با دسته هستند.

ساک دستی کرافت با دسته چگونه است؟

بنابراین ساک های دستی کرافت با دسته علاوه بر اینکه خودشان وزن کمی دارند اما وزن قابل توجهی را می توانند تحمل کنند. همچنین این ساک ها از لحاظ قیمت بسیار مقرون و به صرفه هستند و این دلیل دیگری برای استفاده از ساک های دستی کرافت با دسته در بحث تبلیغاتی است. در کنار این مزایایی که معرفی شدند این ساک ها به دلیل رنگ قهوه ای (دامنه ی تناژ آن ها معمولا از قهوه ای روشن تا تیره است اما شما می توانید رنگ های دیگر را نیز سفارش دهید) که دارند حس گرمی را به انسان منتقل می کنند و به صورت نوستالژی هستند به همین دلیل بسیاری از افراد استفاده از ساک های دستی کرافت با دسته لذت می برند. برای مشاهده انواع ساک دستی های خاص اینجا کلیک کنید.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که کاغذ کرافت ویژگی های خاص خود را دارد از جمله اینکه باید حداقل 80 درصد آن خمیر کاغذ باشد پس این درست نیست که هر کاغذی با رنگ قهوه ای دیدید گمان کنید کاغذ کرافت است.ساک های دستی کرافت علاوه بر مصارفی که در فروشگاه ها،بوتیک هاو... دارند در فست فود ها هم استفاده می شوند. البته مدل ساک های دستی کرافت که در فست فود ها استفاده می شود فرق میکند و به عنوان مثال کفی،دسته و یا لبه برگردان ندارند.

ساک های دستی کرافت با دسته قابلیت اینکه شما بخواهید رنگ های دیگر آن را سفارش دهید ، یا از طلاکوبی و نقره کوبی روی آن ها بهره ببرید و یا طرح مورد نظرتان را روی آن چاپ کنید، نیز دارند. از ابتدای این متن تا کنون ما به ساک دستی کرافت با دسته اشاره کردیم اما چرا انقدر روی دسته تاکید داریم؟ پاسخ این سوال این است که ساک های دستی کرافت با دسته قابلیت حمل راحت تری دارند و شما از ارتفاع ساک به طور کامل میتوانید استفاده کنید. در واقع می توانید وسایل بیشتری را داخل ساک دستی کرافت با دسته قرار دهید و این خود یک مزیت قابل توجه است.برای مشاهده انواع ساک دستی های خاص اینجا کلیک کنید.