ساک دستی

چاپ و تولید ساک دستی قالب دار

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

چاپ و تولید ساک دستی قالب دار

چاپ و تولید ساک دستی قالب دار یکی از انواع ساک های دستی می باشد که از همه نوع قشر و گروهی طرفدار دارد،به این دلیل که در نوع خود جدید است؛ بیشتر در چشم می آید و دارای تنوع زیاد هستند، و هم اینکه از نظر طرح های قالبی زیبا هستند و در کنار سایر طرح های کاربردی مانند طرح طلاکوب محصولی زیبا، جدید و منحصر به فرد را وارد بازار کرده اند.

به دلیل نوع و شکل کلی ین ساک های دستی بیشتر جهت کار های تبلیغاتی، شو لباس، همایش های فرهنگی جهانی و سایر سمینار های بزگ کاربرد فراوان دارند. برای مشاهده نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

چاپ و تولید ساک دستی قالب دار

 

چاپ ساک دستی قالب دار

در زمینه چاپ دستی قالب دار باید نوع قالب های درخواستی مشتری را با نوع احتیاج و زمینه کاری او سنجید و به کمک بخش گرافیک و طراحی نوع طرح های قالبی را مشخص کرد.

مثلا اگر برای شو تبلیغاتی ساک دستی قالب دار بخواهند، متناسب با نوع زمینه تبلیغاتی طراح مورد نظر چند تا از نمونه های مناسب را به مشتری نشان می دهد و سپس متناسب با معیار های ملزوم مثل

  • نوع فصل
  • نوع اجناس
  •  نوع تبلیغ

موارد مورد نیاز سنجیده می شود و طرح قالب های مورد نظر بر روی ساک های دستی حک می شوند.  به عنوان مثال در مورد شو تبلیغاتی می توان از یک زن با پوشش کت ودامن بر روی ساک دستی به عنوان قالب بر روی ساک حک می شود. برای مشاهده نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

تولید ساک دستی قالب دار

در مورد تولید ساک دستی قالب دار ابتدا باید مرحله چاپ و تنظیم طرح قالبی روی ساک های دستی را تنظیم و مرتب کرد سپس به سراغ مرحله تولید ساک دستی برویم.

که این مرحله خود دارای معیار های جداگانه برای تولید است و  باید آن ها را در نظر گرفت، برخی از این معیار ها به قرار زیر هستند که در ادامه همراه با توضیح ارائه می شوند.

چاپ و تولید ساک دستی قالب دار: نوع کاربرد

باید متناسب با نیاز مشتری؛ کاربرد ساک دستی قالب دار مشخص شود، اگر برای کار های تبلیغاتی می باشد، نوع تبلیغات مشخص می شود. برای مثال زیورالات، شو لباس، لواز م التحریرکه برای کودکان بسیار زیاد استفاده می شود و می توان از طرح های جالب عروسکی و کارتونی استفاده کرد، هر یک زمینه های متفاوتی دارند.

اندازه کاربردی

معمولا طرح های قالب دار برای ساک های دستی در انواع مختلفی تهیه می شوند، که این ابعاد هم تقریبا زیر مجموعه مراحل قبلی است یعنی مناسب با همان احتیاج مشتری و حمل بار مورد نظر است، اگر کالای که قرار است در ساک دستی قرار بگیرد، زیاد باشد باید اندازه ها در ابعاد بزرگ تر تهیه شوند و بالعکس

پوشش سلفون

تقریبا تمامی ساک های دسته دار به دلیل اینکه جنس اصلی آن ها از نوع کاغذ، مقوا وکرافت می باشد، تصور می شود که ممکن است در اثر خیس شدن، بار سنگین و ضربه خوردن از بین بروند در حالی که اینگونه نیست و به دلیل اینکه یک لایه سلفون بر روی آن ها قرار گرفته است، مقاومت بالایی دارند و به راحتی آسیب نمی بینند.

در نهایت یک ساک دستی قالب دار با قرار گرفتن معیار ها و اهداف ویژه چاپ و تولید می شود.

برای مشاهده نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.