تقویم و سررسید

سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی

آیا تا به حال به برگه هایی که در ابتدا و انتهای سررسید1402 و سالنامه قرار گرفته اند دقت کرده اید؟ به نظر شما کاربرد این برگه ها چه خواهد بود و می توانند چه کارایی هایی برای ما داشته باشند؟ اگر مایلید تا به تمامی جواب های سوالات ذکرشده پی ببرید ، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما انواع سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی را درسایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم معرفی نماییم.

سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی

معرفی سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی :

در ابتدا بیایید به مفهوم آستر و بدرقه سررسید ها بپردازیم. آستر و بدرقه به کاغذهایی گفته می شود که میان جلد سررسید  1402 و صفحات داخلی آن اتصال برقرار می کند. هر سررسید به دو آستر و بدرقه نیاز دارد که  در ابتدا و انتهای آن قرار می گیرند. سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی می تواند علاوه بر دادن جلوه ای زیبا و بی نظیر به سررسید در بالا بردن کیفیت ظاهری آن نیز دخیل باشد. زمانی که از یک سررسید استفاده می کنید اولین چیزی که به آن رو به رو می شوید آستر و بدرقه ای است که در ابتدا و آنتهای آن قرار گرفته، در نتیجه می توانید  از آن برای جلوه بخشیدن به سررسید استفاده کنید و اگر قصد شما از تولید سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی معرفی شرکت و کسب و کارتان است، پیشنهاد می کنیم این صفحه را به گونه ای طراحی کنید که بتواند معرف کوتاهی از کسب و کار و محصولاتتان باشد. مقالات مرتبط : سر رسید با جلد لمینیتی

کاغذهای مناسب برای تولید آستر و بدرقه :

زمانی که می خواهید سررسید با آستر و بدرقه اختصاصی خود را تولید کنید کاغذهای متفاوتی هستند که بسته به کیفیت هایشان دارای قیمت های مختلف می باشند. لازم به ذکر است که علاوه بر کیفیت این برگه ها تکنیک چسباندن آستر و بدرقه آن نیز می تواند نقش مهمی در بالا بردن سطح تولید در سررسید(نمونه کارها)  باشد زیرا اگر این کار به صورت درست انجام نشود باعث ایجاد فاصله میان جلد و داخل سررسید می گردد.

انواع کاغذ های مناسب برای تولید آستر و بدرقه به شرح زیر است:

  • کاغذ گلاسه
  • کاغذ تحریر
  • کاغذ فانتزی

علت انتخاب سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی نسبت به سایر کاغذها :

اگر قصد دارید آستر و بدرقه های شما در میان سایر مدل ها حرف اول را بزنند پیشنهاد ما استفاده از کاغذ فانتزی است. درست است که قیمت این کاغذ به این دلیل که از کشورهای اروپایی وارد می شود کمی بالا تر از سایر مدل ها است اما در نظر داشته باشید که گرانی همیشه بی دلیل نیست. سررسید(مقالات مرتبط) با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی می تواند کیفیت بی نظیر در زمان چاپ و نمایش رنگ ها را به شما نشان دهد. لازم به ذکر است که کاغذ فانتزی به عنوان یکی از زیر شاخه های کاغذ خود رنگ و خود بافت شناخته می شود و به همین دلیل است که می تواند زیبایی طرح های شما را با بالا ترین مقاومت و کیفیت عرضه نماید.

سررسید با آستر و بدرقه کاغذ فانتزی