تقویم و سررسید

سررسید اختصاصی با کاغذ کتان

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

سررسید اختصاصی با کاغذ کتان

یکی از بهترین روش های بالا بردن سطح کسب و کار در میان مردم و مشتریان ارائه سررسید(نمونه کارها) به عنوان هدیه ای برای روزهای پایانی سال است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه داشتن سررسید اختصاصی با کاغذ کتان می تواند برای شما مشتریان جدید را به همراه داشته و به گونه ای بخش تبلیغات شرکت و نام تجاری شما را در بر بگیرد. برای یافتن پاسخی کامل و همچنین آشنا شدن با ویژگی های سررسید اختصاصی با کاغذ کتان با ما همراه باشید. خاص و متنوعترین سررسید های اختصاصی را با طرح های مختلف را میتوانید در سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم مشاهده کنید .

سررسید اختصاصی با کاغذ کتان

معرفی سررسید اختصاصی با کاغذ کتان :

سررسید ها می توانند بسته به موارد بسیاری نظیر سایز ، نحوه چاپ رنگ ، طریقه صحافی ، نوع کاغذ و ... متفاوت باشند. برای مثال زمانی که سررسید اختصاصی با کاغذ کتان را سفارش می دهید تمامی ویژگی های این کاغذ به سررسید(نمونه کارها) افزوده می شود و علاوه بر این می توانید سایر موارد ذکر شده در بالا نظیر طیف رنگی استفاده شده در صفحات درونی، نحوه دوخته شدن و یا چسباندن و گلاسه نمودن برگه ها با جلد و بسیاری از موارد دیگر را بسته به سلیقه و نظر خود تغییر دهید. مقالات مرتبط : سر رسید با جلد لمینیتی

ویژگی های سررسید اختصاصی با کاغذ کتان :

کاغذ کتان استفاده شده در سررسید اختصاصی با کاغذ کتان را می توان زیر مجموعه و گونه ای خاص از کاغذ بافت دار دانست. بافت های درون کاغذ کتان توانسته اند سطح جالبی را بر روی این کاغذ ایجاد نمایند که باعث ایجاد جلوه ای خاص در آن ها شده است.  کاغذ کتان علاوه بر سررسید اختصاصی می تواند در مواردی نظیر چاپ کارت ویزیت ، چاپ ست اداری ، چاپ پاکت نامه ، چاپ سربرگ و ... نیز استفاده شود. سررسید اختصاصی با کاغذ کتان را می توانیم به دو نوع کاغذ کتان آلمانی و کاغذ کتان امباس تقسیم کنیم.

سررسید اختصاصی با کاغذ کتان آلمانی:

 کاغذ کتان آلمانی که اصطلاحا به آن کاغذ کتان آلمان نیز گفته می شود به داشتن برجستگی های درون بافتی در دو سمت کاغذ معروف است که وجود این برجستگی ها توانسته اند جلوه خاص و جدیدی را به سررسید اختصاصی با کاغذ کتان ارائه دهند، یکی از بازترین ویژگی هایی که باید در زمان سفارش سررسید اختصاصی با کاغذ کتان آلمانی به آن توجه  داشته باشید این است که کاغذ کتان آلمان به دلیل داشتن سطح بافت دار قادر نیست تا سلفون کشی و یا هر روکش دیگری را بپذیرد. اما وجود همین بافت موجود بر روی سطح کاغذ است که به هنگام چاپ، جلوه ای زیبا به رنگ ها و طرح ها می دهد.

سررسید اختصاصی با کاغذ کتان امباس :

همانطور که گفته شد نوع دیگری از سررسید اختصاصی با کاغذ کتان نیز وجود دارد که نام آن کاغذ کتان امباس است. تفاوت سررسید(مقالات مرتبط)اختصاصی با کاغذ کتان امباس و کاغذ کتان آلمانی در برجستگی های موجود بر روی کاغذ است. کاغذ کتان امباس تنها از یک سمت دارای برجستگی بوده و در اصل به کاغذ تحریری گفته می شود که توسط دستگاه امباس ، طرح های برجسته ای را به آن اعمال نموده اند.

سررسید اختصاصی با کاغذ کتان