تقویم و سررسید

سررسید با کاغذ کرافت

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

سررسید با کاغذ کرافت

سررسید ها بسته به نوع سایز، رنگ چاپی استفاده شده و عواملی نظیر سایز و ... می توانند نوع های مختلف و حتی نام های متفاوتی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با نوع جدیدی از سررسید(نمونه کارها) با نام سررسید با کاغذ کرافت آشنا کنیم. بدین منظور در ابتدا به آشنایی با سررسید کاربرد آن پرداخته و سپس به معرفی کاغذ کرافت و مزایای داشتن سررسید با این کاغذ می پردازیم. میتوانید بهترین نمونه ها را در سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم مشاهده کنید.

سررسید با کاغذ کرافت

معرفی سررسید با کاغذ کرافت :

همانطور که می دانید در دنیای پر مشغله امروز داشتن وسیله ای که بتواند به ما در برنامه ریزی میتینگ ها ، قرارها و سایر امور روزمره کمک کند امری حیاتی است. سررسید(نمونه کارها) با کاغذ کرافت می تواند علاوه بر نشان دادن روزهای موجود در سال و همچنین مناسبت های مهم، به ما محلی برای یادداشت نمودن برنامه های روزانه  را نیز ارائه کند. اما منظور ما از کاغذ کرافت چیست؟ مقالات مرتبط : سر رسید با جعبه

سررسید با کاغذ کرافت چیست :

در اصل کاغذ کرافت دارای رنگی قهوه ای رنگ است که حتما با آن در ساندویچ فروشی ها به شکل کاغذ های کاهی رو به رو شده اید.نگران نباشید قرار نیست سررسید خود را با آن کاغذ ها تولید کنید، کاغذ کرافت دارای انواع مختلفی دارد که می توانید از طریق نوع الیاف آن ها را به دو روش شناسایی کنید. در روش اول که کمی تخصصی تر است به مشاهده میکروسکپی خصوصیات ریخت شناسانه یا مرفولوژی الیاف می پردازند که شامل شکل سر و بدنه ، ابعاد و شکل حفره مرکزی از منظر ضخامت و موازی یا ناموازی بودن آن با غشا است. اما روش دوم که کمی ساده تر است، بر اساس واکنش های شیمیایی و رنگی شدن الیاف با معرف های خاص است که نوع الیاف و روش فرآوری آن را مشخص می نماید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم کاغذی که در سررسید(مقالات مرتبط ) با کاغ کرافت استفاده می شود با کاغذ های موجود در فست فود ها و رستوران ها متقاوت است، این تفاوت علاوه بر الیاف استفاده شده می تواند در رنگ این کاغذ ها نیز باشد زیرا کاغذ کرافت دارای ویژگی سفید کردن یا به اصطلاح رنگ بری است که از ترکیب کلر و اکسیژن بدست می آید.

ویژگی های سررسید با کاغذ کرافت :

  • یکی از اصلی ترین ویژگی های سفارش سررسید(نمونه کارها) با کاغذ کرافت خصوصا در تیزر های بالا، هزینه آن  است شما می توانید سررسید با کاغذ کرافت را با قیمتی کاملاً مناسب و به صرفه تهیه کنید.
  • کاغذ کرافت از نظر گراماژ دارای تنوع زیادی است که می توانید بسته به سلیقه و نظر خود هر یک از آن ها را به صورت سفارشی و اختصاصی برای سررسید با کاغذ کرافت خود انتخاب نمایید.

و اما مهم ترین نکته برای انتخاب سررسید با کاغذ کرافت به آسان بودن عملیات چاپ بر روی این کاغذ ها باز می گردد در نتیجه می توانید به آسانی  تصاویر محصولات و خدمات، لوگو و یا نوشته های زیبا را با بهترین کیفیت چاپ نموده و از آن به عنوان معرفی برای کسب و کارتان استفاده کنید.

سررسید با کاغذ کرافت