تقویم و سررسید

سررسید با لت اختصاصی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

سررسید با لت اختصاصی

همانطور که می دانید سررسید به دفتر یا کتابی گفته می شود که در رابطه با رویدادهای رخ داده در طی یک سال اطلاعاتی را به ما می دهند. علاوه بر این سررسید(نمونه کارها) می تواند شامل موضوعات گوناگونی مانند موضوعات سیاسی اجتماعی و اقتصادی باشند و یا تنها یک موضوع را پوشش دهند. سررسید می‌تواند فهرست مناسبت‌هایی نظیر یاد و خاطره حوادث، رخ داده ها، اتفاقات و یا انسان‌های نام‌آور را زنده نگه دارد و یک سر رسید خوب و میتوانید از سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم انتخاب کنید.

سررسید با لت اختصاصی

معرفی سررسید با لت اختصاصی :

لت اختصاصی عموماً از جنس برگه های گلاسه است که در سررسید ها به کار می روند، در اکثر موارد این برگه های زیبا برای تبلیغات و زیبایی سررسید ها مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه اگر قصد دارید سررسید(نمونه کارها) متفاوت و سفارشی را تهیه کرده و از آن به عنوان معرفی برای کسب و کارتان استفاده کنید، پیشنهاد ما تولید سررسید با لت اختصاصی است. بهترین کاربرد لت گلاسه ها در ابتدا و انتهای سررسید ها است البته بسته به سلیقه شما می توان از آن ها در وسط سررسید نیز استفاده نمود با این وجود استفاده از از لت در به عنوان بخش وسطی سررسید می تواند مشکلات فنی را به همراه داشته باشد. مقالات مرتبط : چاپ سررسید اختصاصی با جلد گالینگور

نکات مهم در طراحی سررسید با لت اختصاصی

زمانی که صحبت از طراحی سررسید با لت اختصاصی به میان می آید باید نکاتی را در نظر بگیریم که بتوانند کسب و کار ، بیزینس و شرکت شما را به بهترین نحو و روش ممکن به نمایش بگذارند زیرا عموماً قصد از تولید و تهیه سررسید(نمونه کارها) یا سالنامه اختصاصی معرفی محصولات و خدمات قابل عرضه به مشتریان است بنابراین چه نکاتی برای تولید لت اختصاصی می تواند میزان درخواست مشتریان را بالا ببرد؟

عالی ترین مسیر برای اینکار معرفی شرکت و کسب و کار به بهترین روش ممکن است، شما می توانید از لوگو ، آدرس ، شماره تلفن و غیره در گوشه و کنار صفحات لت اختصاصی خود استفاده نمایید و یا با جملاتی که به شیوه بی نظیری نوشته شده اند معرفی کوچکی در رابطه با حیطه کاریتان داشته باشید.

علاوه بر طراحی صفحات چند نکته دیگر نیز وجود دارد که قادر است کیفیت لت اختصاصی شما را تا حدودی پایین بیاورند:

  1. نوع گلاسه ای که در زمان چاپ مورد مصرف قرار می گیرد.
  2. کیفیت  دستگاه چاپی استفاده شده برای لت اختصاصی
  3. مرکبی که در زمان چاپ سررسید(مقالات مرتبط) و لت مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. کیفیت نوع صحافی و لت گذاری در ابتدای سررسید یکی از مهم ترین عواملی است که باید حتما توجه ویژه ای به آن دانست.

نکته :

دقت داشته باشید که در زمان سفارش لت اختصاصی تاکید کنید که برگه های لت از طریق چسب به سررسید افزوده نشوند زیرا به دلیل شلوغی های نزدیک به نو شدن سال برخی از شرکت ها ممکن است سررسید هایشان را از پیش تولید کرده و در نتیجه زمانی که شما لت های اختصاصی را برای سررسید هایی که به روش دوخت صحافی شده اند سفارش می دهید لت ها از طریق چسب به جای دوخت متصل شوند.

سررسید با لت اختصاصی