تقویم و سررسید

چاپ سررسید اختصاصی با جلد گالینگور

  • نویسنده: حسینی
  •     
  • :تاریخ

 

سررسید اختصاصی به سررسیدی گفته می شود که به صورت اختصاصی و با سفارش شرکتی خاص و ثبت نام و و لوگوی اختصاصی شرکت و با طرح و سلیقه مشتری تهیه و تولید می شود، سررسید اختصاصی با جلد گالینگور یک از جذاب ترین انواع سررسید اختصاصی است چرا که جلد گالینگور جذابیت و زیبایی ویژه ای به سررسید اختصاصی می دهد. با مراجعه به قسمت محصولات می توانید انواع سررسید گالینگور(نمونه کارها) را مشاهده نمایید.

همانگونه که مستحضرید منظور از تولید و چاپ سررسید اختصاصی ، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در تمامی قسمت های سررسید اعم از طرح جلد ، پلاک و داغی به صورت عادی و طلاکوب ، صفحات رنگی اولیه به صورت گلاسه و همچنین قرار دادن صفحات گلاسه در قسمت های داخلی سررسید و مهمتر از همه قرار دادن متن و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز میباشد.

شرکت تبلیغاتی طرح هرم ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

تنوع طرح و رنگ در گالینگور باعث می شود که شما با طیف گسترده ای از انتخاب ها برای سررسید خود روبرو باشید، بسیاری از شرکت ها به دلیل تنوع بالا از دو یا سه طرح  مختلف  گالینگور برای جلد سررسید اختصاصی خود استفاده می کنند.

 

چاپ سررسید اختصاصی با جلد گالینگور

( سررسید اختصاصی گالینگور - مجموعه ورزشی اکسیژن)

 

برای تولید سررسید اختصاصی با جلد گالینگور، ابتدا گالینگور که از ضخامت کمی برخوردار است در کارگاه های جلد سازی حرفه ای ، طی عملیاتی خاص،  بر روی مقوایی ضخیم تر چسبانده می شود  و جلد سررسید را شکل می دهد، این جلد ها پس از تولید و چاپ صفحات داخلی سررسید در کارگاه های صحافی به صفحات داخلی متصل می شوند .

استفاده مناسب از علم همنشینی رنگ ها و رعایت هارمونی مناسب در انتخاب طرح و رنگ جلد گالینگور و همچنین صفحات آستانه و بدرقه کمک شایانی به زیبا تر و خاص تر شدن سررسید اختصاصی(نمونه کارها) با جلد گالینگور شما می کند. هماهنگی رنگی متناسب جلد با صفحه آستانه و بدرقه و صفحات داخلی سررسید می تواند حسی صمیمی و گرم ایجاد و استفاده از سررسید اختصاصی با جلد گالینگور را دلنشین تر کند.

به دلیل تنوع طرح و رنگ بالا، و همچنین مقاومت و طول عمر مناسب در سال های اخیر استقبال خوبی از جلد گالینگور برای تولید سررسید اختصاصی شده است و احتمال می رود که در تولید سررسید 1402 این استقبال به شکل چشم گیری افزایش یابد.

شرکت ها می توانند برای درج نام خود بر روی جلد سررسید گالینگو از چسباندن پلاک های مولتی استایل طلایی و نقره ای با ضخامت های مختلف استفاده کنند.

همچنین می توان از طلا کوب، نقره کوب و یا داغی نیز برای حک نام و لوگوی شرکت بر روی جلد سررسید اختصاصی با جلد گالینگور استفاده کرد.

 

چاپ سررسید اختصاصی با جلد گالینگور

( کالیته بافت های گالینگور)

سررسید اختصاصی با جلد گالینگور انتخاب مدیران تیز هوش

مدیران شرکت هایی که علاقه مند هستند تا با چاپ و تولید سررسید اختصاصی  و اهداء آن به کارمندان مجموعه خود و همچنین همکاران تجاری، مشتریان، بانک ها و... ضمن نشان دادن  تشکر و قدردانی خود از همکاری با آنها اثری ماندگار از خود برجای گذاشته و از این طریق به گسترش اعتبار برند خود بپردازند به خوبی از مزایای سررسید اختصاصی(نمونه کارها) با جلد گالینگور آگاهند.

سررسید گالینگور با ظاهر بسیار شیک و مدرن خود توانسته جایگاه خود را در جمع هدایای ویژه مدیران سطح بالا نیز باز نماید و امروزه کمتر شرکت معتبری  یافت می شود که از این هدیه تبلیغاتی نفیس ، ارزشمند و کاربردی چشم پوشی نماید .

سررسید اختصاصی با جلد گالینگور همراه با چند هدیه تبلیغاتی کوچک تر مثل خودکار فلزی، فلش مموری، جا سوییچی و... درون جعبه هایی شیک می تواند هدیه ای مناسب و در سطح مدیریتی را فراهم نماید که با هزینه ای مناسب قابل تولید است. با مراجعه به قسمت محصولات می توانید انواع سررسید گالینگور(مقالات مرتبط) را مشاهده نمایید.

در این راستا بخوانید:

سررسید اختصاصی با جلد چرم چیست؟

سررسید اختصاصی با جلد سلفونی چیست؟

سررسید اختصاصی با جلد طلاکوب