تقویم و سررسید

سررسید اختصاصی با جلد سلفونی چیست؟

  • نویسنده: حسینی
  •     
  • :تاریخ

سررسید اختصاصی با جلد سلفونی چیست؟

سررسید(نمونه کارها) اختصاصی یکی از بهترین روش های تبلیغ و تاثیر گذاری طولانی مدت بر روی مشتریان و ارباب رجوع های یک شرکت بازرگانی است، استفاده طولانی مدت مخاطبان از سررسید اختصاصی باعث افزایش آگاهی عمومی مشتریان شما از فعالیت ها و خدمات و یا محصولات شما میشود. برای مشاهده انواع مختلف سررسیدهای اختصاصی با ابعاد و طرح های خاص مطابق با سلیقه مشتری به سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم مراجعه فرمایید. سررسید های اختصاصی با جلد سلفونی در دو نوع تولید می شوند.

 

سررسید اختصاصی با جلد سلفونی - پست بین المللی تی ان تی ( TNT )

 طراحی سررسید و چاپ سررسید اختصاصی با جلد سلفونی - پست بین المللی تی ان تی ( TNT )

 

1- در مورد اول از سررسید هایی که از قبل متن و روزشمار آنها چاپ شده و شما امکان درج نام و لوگوی خود در آن را ندارید استفاده میشود، ولی شما می توانید با چاپ جلد اختصاصی با طرح و رنگ و ثبت نام و علائم تجاری شرکت خود و همچنین نوشتن آدرس و شماره تلفن و سایت و نشانی شبکه های اجتماعی خود مانند واتس آپ، کانال تلگرام، اینستاگرام، توییتر و... راه هایی برای ارتباط مخاطبان با خود را فراهم کنید. مزیت این روش چاپ سریع تر و هزینه کمتر است. مقالات مرتبط : سررسیدهای هنری

2- در مورد دوم سررسید اختصاصی با جلد سلفونی  است که علاوه بر جلد، صفحات داخلی،  متن و روز شمار آنها نیز به سفارش مشتری و با درج نام و اطلاعات برند در تمام صفحات چاپ می شود، مزیت این روش  این است که شرکت ها فضای بیشتری برای تبلیغ و ماندگار کردن برند خود داشته، می توانند حجم بیشتری از اطلاعات را در سررسید(نمونه کارها) چاپ نمایند. اما نیاز به صرف زمان بیشتر برای طراحی و چاپ و همچنین هزینه بیشتر است. شما میتوانید در بخش  نمونه کارها سررسید های اختصاصی با جلد سلفونی را مشاهده کنید.

 

 طراحی سررسید و چاپ سررسید اختصاصی با جلد سلفونی شرکت سما نقاله 

طراحی سررسید و چاپ سررسید اختصاصی با جلد سلفونی شرکت سما نقاله

 

معمولا شرکت ها برای معرفی کالا و یا خدمات خود با افزودن چندین صفحه تمام رنگی گلاسه به ابتدای سررسید اختصاصی با جلد سلفون اقدام می کنند. طراحی و کیفیت چاپ این صفحات تاثیر زیادی در جلب مخاطبین و مشتریان و توجه هرچه بیشتر آنها به محتوای اطلاعات شما دارد. طراحی صفحات گلاسه سررسید اختصاصی با جلد سلفون نیازمند مهارت، خلاقیت و همچنین اطلاع کامل از فرآیند چاپ و صحافی سررسید(نمونه کارها) است، طراحان ماهر با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ ، کرل و... و با رعایت اصول چاپ می توانند سررسید اختصاصی شما را به اثری ناب و خلاقانه تبدیل کنند که چشم هر بیننده ای را خیره کند، اما یک طراحی ضعیف و بدون رعایت موازین چاپی دقیق می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد، توصیه میشود که حتما برای تولید سررسید اختصاصی با جلد سلفون از شرکت های  تبلیغاتی حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید.  

در چاپ صفحات داخلی و روز شمار سررسید ها معمولا از رنگ های سیاه برای روز های عادی و قرمز برای روز های تعطیل استفاده می کنند، اما چاپ سررسید های اختصاصی این امکان را به شرکت ها می دهد که با توجه به رنگ سازمانی خود از رنگ های متنوع و دلخواه خود برای روز شمار و تعطیلات استفاده نمایند.

 

 طراحی سررسید و چاپ سررسید اختصاصی با جلد سلفونی شرکت هود کن

طراحی سررسید و چاپ سررسید اختصاصی با جلد سلفونی شرکت هود کن

معمولا شرکت ها با توجه به نوع فعالیت خود اطلاعاتی را در پایان سررسید اختصاصی خود قرار می دهند که کارایی سررسید(مقالات مرتبط) را چندید برابر می کند، مانند اطلاعات مهندسی، اطلاعات فنی، آموزش های لازم برای نصب محصولات، جداول و نمودار های مورد نیاز ، نشانی مراکز خدمات پس از فروش و... .