تقویم و سررسید

سررسید اختصاصی با جلد چرم چیست؟

  • نویسنده: حسینی
  •     
  • :تاریخ

سررسید اختصاصی با جلد چرم چیست؟

سالهاست که بشر برای فراموش نکردن امور مهم و یاد آوری به موقع آنها و یا ثبت و نکات مهم و مورد نیاز روزمره به دنبال راه های گوناگونی بوده است، از نوشتن و نقاشی کردن بر  دیواره غارها تا درست کردن چوب خط ها و کلیشه های گلی ، اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و فراوری چوب و تولید انواع کاغذ دیگر نیازی به نوشتن به روی پوست حیوانات و دیواره غارها نیست. شما می توانید انواع سررسید(نمونه کارها) اختصاصی را در بخش نمونه کارها مشاهده فرمایید. شما می توانید ابتدا به سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم برای انتخاب سررسید مراجعه کنید. پس از مشاهده نمونه کارها در بخش محصولات با عنوان سررسید 1400  و پس از انجام بررسی های لازم و استعلام قیمت سررسید اقدام به سفارش و خرید سررسید مد نظر خود نمایید.

 

 طراحی و چاپ سررسید اختصاصی با جلد چرم شرکت شهاب سنگ

( طراحی و چاپ سررسید اختصاصی با جلد چرم شرکت شهاب سنگ)

 

با وجود پیشرفت های بی شاعبه تکنولوژی های دیجیتال و و جود اپلیکیشن های مختلف برای ثبت و یادآوری وقایع و نکات مهم و روز مره اما هنوز هم سررسید(نمونه کارها) و سالنامه ها جایگاه ویژه خود را برای انجام این امور حفظ کرده، و معمولا در کیف هر کارمند و مدیری حداقل یک سررسید پیدا می شود، از مزایای استفاده از سررسید به نسبت موبایل و تبلت و فناوری های دیجیتال دیگر، بی نیازی آن از برق و شارژ می باشد. مقالات مرتبط : سررسید تبلیغاتی

استفاده از سررسید با کیفیت و مقاوم،  می تواند شما را برای یک سال تمام از هرگونه دفتر یادداشت و یا اوراق اضافی دیگری بی نیاز سازد، ضمن آنکه می توانید آن را برای سالهای بعد نیز آرشیو کرده و نگهداری نمایید و در صورت لزوم از اطلاعات موجود در آن استفاده کنید.

از مهم ترین کارکرد های سررسید در سالهای اخیر استفاده از آن به عنوان ابزاری تبلیغاتی است، بعضی شرکت های کوچک و بزرگ با توجه به بودجه تبلیغاتی خود هر سال تعدادی سالنامه اختصاصی با جلد چرم و یا جلد اختصاصی ، به شرکت های تبلیغاتی معتبری همچون طرح هرم سفارش می دهند، و قبل از آغاز سال جدید شمسی آن را در میان مشتریان خود توزیع می نمایند.

 

طراحی و چاپ سررسید اختصاصی با جلد چرم شرکت آریا اس جی اس

( طراحی و چاپ سررسید اختصاصی با جلد چرم شرکت آریا اس جی اس)

سررسید اختصاصی با جلد چرم چرم :

سررسید اختصاصی با جلد چرم،  به سررسیدی گفته می شود که دارای جلد چرمی بوده ، نام و لوگو شرکت در تمام و یا قسمتی از صفحات آن چاپ می شود،  نام و یا لوگوی شرکت از چند روش برروی آن حک می شود. سررسید اختصاصی با جلد چرم در اندازه و سایزهای مختلفی ارائه می شود که معروف ترین آنها: قطع وزیری ، قطع رقعی، قطع اروپایی، قطع جیبی  و  خشتی می باشد.

شرکت ها با توجه به نیاز و محدودیت های مالی خود برای سررسید اختصاصی با جلد چرم خود اندازه و تعداد مشخص می کنند، معمولا برای تولید جلد سررسید(نمونه کارها) از انواع چرم مصنوعی استفاده می کنند، این چرم ها با تنوع زیاد در طرح و رنگ ، انتخاب های زیادی را برای تولید کنندگان سررسید اختصاصی با جلد چرم قرار میدهد.  شما می توانید انواع سررسید اختصاصی را در بخش نمونه کارها مشاهده فرمایید.

 

طراحی و چاپ سررسید اختصاصی چرم - شرکت کاترین

( طراحی و چاپ سررسید اختصاصی چرم - شرکت کاترین )

بیشترین رنگ های مورد استفاده در جلد چرم سررسید ها معمولا قهوه ای، عسلی،  مشکی، صورمه ای و قرمز است. برای درج نام و لوگوی شرکت برر روی جلد چرمی سررسید (مقالات مرتبط) معمولا با ساخت کلیشه و داغی و یا چاپ لیزری استفاده می کنند. اما استفاده از پلاک های طلایی و نقره ای مولتی استایل و یا چاپ طلاکوب نیز جلوه ویژه ای به جلد سررسید اختصاصی با جلد چرم میدهد.