ملزومات رستوران و فست فود

منو برد اختصاصی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

منو برد اختصاصی

منو برد چیست؟ حتماً منو های بزرگی که در پشت پیشخوان رستوران ها جهت راحتی سفارشات شما قرار گرفته اند را دیده اید. منو برد که هم به صورت دیجیتال و معمولی در دسترس هستند، به شما امکان مدیریت منوهای رستوران به صورت مرکزی و از راه دور را می دهند.

منو برد اختصاصی

منو برد اختصاصی دیجیتالی

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از انواع منو برد، منو برد دیجیتالی است که به شما امکان مدیریت و ویرایش تصاویر، فیلم و انواع متن (متن ثابت و متحرک ) برروی نمایشگرهای ال سی دی یا ال ایی دی را می دهد، برای مثال اگر به دلایل مختلف قیمت غذاهای منو تغییر نمود دیگر نیاز به چاپ مجدد و طراحی دو باری منو برد اختصاصی ندارید بلکه تنها کافی است تا آن مبلغ را ویرایش کنید، همچنین با تغییر تصاویر می توانید فضایی جدید را برای مشتریان همیشگیتان فرآهم نمایید. علاوه بر این ها می توانید این منو برد ها را برای دسترسی آسان تر مشتریان در نقاط مختلف رستوران خود نیز قرار دهید.

هزینه طراحی منو برد اختصاصی

ممکن است در ابتدا هزینه طراحی منو برد اختصاصی در نظرتان بیش تر از منو های معمولی باشد، اما اگر هزینه جانبی منو های معمولی نظیر هزینه طراحی و تولید مجدد منوهای رستوران که به منظور اعمال قیمت های جدید، افزودن غذاهای جدید به فهرست غذا و معرفی نوشیدنی ها و غذاهای متنوع انجام می شود را در نظر بگیرید، ساخت و طراحی منوبرد می تواند این هزینه ها را کاهش دهد خصوصا اگر قصد مدیریت چندین شعبه و فروشگاه را داشته باشید.

قابلیت نمایش در منو برد اختصاصی

پیشنهاد ما برای انتخاب منو برد اختصاصی، استفاده از منوبرد دیجیتال است که می تواند امکانات مختلفی را برای شما عرضه کند. همچنین می توانید منو برد اختصاصی خود را بسته به موقعیت محل به صورت عمودی یا افقی نصب نمایید. از دیگر قابلیت های آن نیز می توانید به قابلیت منطقه بندی صفحه و نمایش اطلاعات در مناطق مختلف صفحه و پخش آسان انواع محتوای متنی، تصویری،صوتی، ویدئویی اشاره کرد.

منو برد اختصاصی

مدیریت در شعب مختلف

در منو برد اختصاصی شما بخشی با نام پنل مدیریتی وجود دارد که به شما امکان مدیریت همزمان تمامی منو بردهای مستقر در شعب مختلف و منو های موجود در شعب کل کشور را می دهد. در نتیجه با ساخت و طراحی منو برد اختصاصی قادرید به راحتی لیست غذا، شکل ظاهری منو و قیمت های خود را در تمامی شعب همسان سازی و مدیریت نموده و در زمان و وقت خود صرفه جویی نمایید.

مدیریت زمانبندی در منو برد اختصاصی

می توانیم زمانبندی نمایش محتوا را به عنوان یکی از ویژگی های برجسته در زمان ساخت و طراحی منو برد اختصاصی در نظر بگیریم، این زمانبندی نمایش محتوا می تواند براساس تعداد روز، ساعت و دقیقه و یا حتی تعداد دفعات نمایش تنظیم شوند. پس با سفارش منو برد اختصاصی خود قادرید ترکیبی از محتوای دلخواهتان را براساس روز، تاریخ ، تعداد دفعات نمایش و زمان پخش آن ها طراحی و شخصی سازی کنید.