ملزومات رستوران و فست فود

لایت باکس رستورانی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

لایت باکس رستورانی

همانطور که می دانید صنعت تبلیغات روز به روز در حال پیشرفت بوده و راه ها و روش های مختلفی را برای به نمایش گذاشتن برند و کسب و کارتان ارائه می دهد. یکی از پرکاربرد ترین مدل های تبلیغاتی که در رستوران ها نیز از اهمیت بیشماری برخوردار است، تابلو لایت باکس رستورانی می باشد که تاکنون مورد توجه بسیاری افراد بوده است. لایت باکس رستورانی به دلیل داشتن کاربردهای زیاد و تنوع در رنگ و نورهای جذاب توانسته توجه بسیاری از مردم و مشتریان را به خود جلب نماید.

لایت باکس رستورانی

ویژگی های لایت باکس رستورانی

با توجه به ارزش تبلیغات و رشد بازار رقابت در صنایع مختلف، توجه به کیفیت تبلیغات بسیار حائز اهمیت است

عموماً لایت باکس به تابلوهای جعبه مانندی گفته می شود که در آن ها نور پردازی از پشت تصویر صورت می گیرد. تابلوهای لایت باکس رستورانی را می توان در انواع سایزها و با قالب باکس آلومینیومی، چوبی ( ام دی اف) و پلاستیکی (پلکسی) تولید نمود که با رویه ای از جنس فلکسی، پلکسی گلس ( که می تواند به صورت رنگی یا کریستالی باشد) و... پوشش داده شده که با انواع بدون نور و یا با روشنایی اس ام دی به بازار عرضه می گردد.

لایت باکس رستورانی از سه جزء اصلی تشکیل شده است :

  1. نورپردازی :

در تابلو های لایت باکس رستورانی نورپردازی به دوصورت انجام می شود:

مهتابی

ال ای دی

  1. قالب بندی :

قالب اصلی یا فریم در لایت باکس به روش های زیر ارائه می گردد :

گالوانیزه

آلمینیومی

پارتیشنی

چوبی

3. طراحی و چاپ :

می توانید طرح دلخواه خود را به سه روش متفاوت چاپ نمایید :

چاپ مستقیم یا چاپ فلت بد که بر روی طلق شیری رنگ صورت می گیرد.

چاپ استیکری که از طریق چاپ بر روی استیکر وچسباندن آن بر روی طلق شیری رنگ بدست می آید.

 استفاده از چاپ in door بر روی بک لایت و چسباندن بر آن روی طلق شیری رنگ

لایت باکس رستورانی

انواع لایت باکس رستورانی

لایت باکس رستورانی را می توانید در انواع و اقسام رنگ ها و طرح ها مشاهده کنید که در ادامه به شرح هر یک از آن ها می پردازیم:

  1. لایت باکس رستورانی دیواری : لایت باکس رستورانی دیواری به نوعی تابلوی کوچک فانتزی با قابلیت روشن شدن اطلاق می گردد که به وسیله آویز دو طرفه قادر به آویز نمودن آن می باشیم.

 

  1. لایت باکس رستورانی ال ای دی کریستالی : لایت باکس رستورانی کریستال نوعی از لایت باکس است که در آن برای نمایش محصولات و تبلیغات از چاپ استفاده می شود، این نوع لایت باکس رستورانی را می توانید بر روی متریال بک لایت چاپ نمایید تا با نور یکنواخت جلوه فوق العاده ای به محصولات و منو شما بدهد.

 

  1. لایت باکس ایستاده و آویز :  این نوع از لایت باکس رستورانی را می توان به عنوان تابلوی کوچک فانتزی با قابلیت روشن شدن در نظر گرفت که به صورت زمینی، ایستاده و دو طرفه مورد استفاده قرار می گیرد.