جعبه و بسته بندی

طراحی و چاپ کارتن با رویه قهوه ای

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی و چاپ کارتن با رویه قهوه ای

استفاده از کارتن با رویه قهوه ای برای کادو

بعد از این که کادو را بسته بندی و آن را تزئین کردید، به نظرتان چیزی کم ندارد؟ احتمالا باید گیرنده ی کادو را مشخص کنید یا حداقل دو خط تبریک یا تشکر یا جمله ای محبت آمیز بنویسید. برای چنین کاری می توانید یادداشتی به روبان بچسبانید که از لوازم التحریر فروشی می خرید و یا این که خودتان آن را درست کنید. اهدای گل همیشه نشانه محبت و علاقه مندی است. این بسته بندی ویژه که از سنت قدیمی ژاپنی سرچشمه گرفته است می تواند به پیامی که شما می خواهید ارسال کنید، ارزش بیشتری ببخشد. البته هدیه دادن گل و گیاه همیشه مورد پسند است. مخصوصا به کسانی که نسبت به طبیعت و فضای سبز علاقه زیادی دارند. برای مشاهده نمونه های انواع کارتن و جعبه اینجا کلیک کنید.

 

طراحی و چاپ کارتن با رویه قهوه ای

 

اگر هدیه ای را انتخاب کرده اید، ساعت، جواهر و اشیایی از این دست که زیاد بزرگ نیستند باشد، می توانید آن را در جعبه های قدیمی بسته بندی کنید. برای تهیه ی آن باید الگوی انتخابی را به روی یک مقوای 200 گرمی در اندازه ای که نیاز دارید، منتقل کرد. به نظر می رسد بسته بندی بعضی شکل ها واقعا غیر ممکن باشد. گلدان های گرد، ظروف بولینگی شکل، ظروف هرمی، هدایای مصری، شکل های دراز، اشیای غیر عادی که مرکز ثقل مشخصی ندارند و ... . بسته بندی کردن این اشیا آسان نیست، اما با کمی سلیقه و خلاقیت می توان می توان راه حل هایی پیدا کرد تا تزئین زیبا و آراسته ای داشته باشد. برای شکل های غیر عادی و مخصوص از کاغذ پارچه ای یا کاغذ روغنی نازک استفاده کنید. به هر حال برای طراحی و چاپ کارتن با رویه قهوه ای باید نوع کاربرد بسته را جست و جو کرد، نیازمندی ها را شناخت و طرحی خاص را خلق کرد به طوری که رضایت کارفرما و کارگزار به شکل توامان حاصل شود. شما می توانید خودتان طراحی و چاپ کارتن با رویه قهوه ای را انجام دهید اما باید از تخصص کافی برخودار باشید. برای مشاهده نمونه های انواع کارتن و جعبه اینجا کلیک کنید.

 

طراحی و چاپ کارتن با رویه قهوه ای

 

کارتن با رویه قهوه ای و روکش آن

رنگ های متنوع و شلوغ و طرح های گرافیکی ساده به طور شگفت آوری تاثیر فراوان دارد. تمامی کاغذ ها در رنگ های ساده و پر رنگ بسیار موثر می باشند اما آن هایی که سطح براق و شیشه ای دارند، درجه رنگ اشباع شده را تقویت می کنند. کاغذ ها را می توان با برچسب ها یا مهر هایی با اشکال خیالی در رنگ های شفاف و مهتابی تزئین نمود. در کارتن با رویه قهوه ای و روکش آن تراکم طرح و رنگ را به ربان با استفاده از ترکیب شاد رنگ های متضاد منتقل نمایید. شما می توانید الیاف حصیری محکمی را در رنگ های روشن خریداری نموده یا این که تکه های پارچه در رنگ های روشن را اطراف کارتن با رویه قهوه ای و روکش آن پیچیده و گره بزنید. در پایان آن را با گل های مصنوعی یا کاغذ های سلفون رنگی یا حتی اسباب بازی های کوچکی که در اختیار دارید تزئین کنید. برای مشاهده نمونه های انواع کارتن و جعبه اینجا کلیک کنید.