جعبه و بسته بندی

طراحی و چاپ جعبه یک طرف چسب

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی و چاپ جعبه یک طرف چسب

طراحی و چاپ جعبه یک طرف چسب با مابقی جعبه هاتفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن در چسبی است که برای تهیه جعبه در نظر گرفته شده است می باشد. البته شما می توانید از این چسب برای اهداف گوناگونی استفاده کنید و یا آویز های گوناگونی را به آن بچسبانید. برای مشاهده انواع محصولات جعبه و بسته بندی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.

 

طراحی و چاپ جعبه یک طرف چسب

 

آویزهای جعبه یک طرف چسب را خودمان درست کنیم

چند روش وجود دارد که شما می توانید با آن ها کارت های آویز کادویی را تزئین کنید. حتی کوچک ترین تکه های کاغذ تزئینی شامل کاغذ های شکلات را نگه دارید و آن ها را جمع آوری کنید. یک کلکسیون از اشیاء و وسایل کوچک و سبک طبیعی یا ساخته دست جمع آوری کنید و برای تزئین از آن ها استفاده نمایید.

  1. پارچه را نیز می توانید روی مقوا بچسبانید و غالبا همانند روش مشابه کاغذ عمل نمایید. از چسب PVA استفاده کنید و مراقب باشید که پارچه هنگام چسبیدن به مقوا خراب نشود.
  2. از تکه های بریده شده کاغذ کادو استفاده کنید و آن ها را به یک تکه مقوا بچسبانید و آویز کادویی با اشکال جذاب درست کنید. همچنین می توانید بعضی اشکال را ببرید و آن ها را روی کارت آویز بچسبانید یا روی هم به صورت لایه ای قرار داده تا طرح جذابی حاصل شود. برای مشاهده انواع محصولات جعبه و بسته بندی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.
  3. برچسب هایی که خود چسبناک هستند، روش ساده و سریعی برای تزئین آویز ها می باشند. سعی کنید آن ها را به صورت یک طرح با هم ترکیب کرده سپس اضافه کنید.
  4. ازتکه های بریده شده مجلات یا کارت ها استفاده کنید. یک حاشیه مناسب را دنبال کرده یا اشکال ساده را از مکان هایی از نقشه رنگی زیبا یا اثر های براق ببرید. برش ها را مرتب کنید و آن ها را در جای خود روی آویز بچسبانید.

طراحی و چاپ جعبه یک طرف چسب

 

  1. لایی های چسبناک، تصویر روی سطح کارت آویز را در صورتیکه آن را محکم در جای خود بچسبانید، برجسته می کند. برای کسب نتیجه بهتر تصویر باید روی کاغذ ضخیم یا مقوای نازک و سبک باشد.
  2. سکه ها و پولک ها همواره به کار شما جذابیت می بخشند. آن ها در اندازه ها و اشکال مختلف نظیر قلب ها، ستاره ها و حتی به صورت عباراتی نظیر تولد مبارک در دسترس هستند.
  3. داخل شکل یا طرح مقوا را با پانچ سوراخ کنید سپس با رشته الیاف حصیری یا طناب میان آن ها را ببافید تا یک طرح دوخته شده حاصل شود. شکل را روی یک تکه مقوای جداگانه بچسبانید تا سمت پشت دوخت را بپوشاند.
  4. سوراخ ها نیز برای تزئین کارت های آویز استفاده می شوند شما می توانید مستقیما روی آویز کار کرده یا یک تکه کاغذ را جداگانه تزئین کنید و به آویز بچسبانید.
  5. یک تکه روبان کوچک برای تزئین آویز نگه دارید. کارت آویز را با یک تکه ربان بپوشانید یا با اشکال بریده شده از ربان طرحدار تزئین کنید.
  6. گل ها، برگ ها، چمن، دانه ها و پر های پرس شده از جمله مواد طبیعی زیبایی هستند که برای تزئین آویز های انواع بسته بندی با کاغذ های طبیعی می باشند. برای مشاهده انواع محصولات جعبه و بسته بندی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.