جعبه و بسته بندی

طراحی و چاپ جعبه با لوگوی برجسته

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی و چاپ جعبه با لوگوی برجسته

طراحی لوگو

هر شخصی آرزومند است که حرفه ای شود. یقینا لازم است که طراح حرفه ای باید شناخت عملی از حروف و تنظسم آن داشته باشد و از قبل بداند که مشکلات تنظیم حروف وجود دارد و اگر این طور باشد این مشکلات تا چه حد است. با دانش و آگاهی قبلی از چنین مشکلاتی فرصت پیشنهاد این را دارد که یک سری از راه حل ها و وسیله مناسبت ترین جواب موضوعات را به درستی بدهد. آن هایی که به طور مرتب با مشکلات تنظیم حروف سر و کار دارند، اغلب نیازی به تنظیم جواب همه شیوه های اشکال رایج دارند. در حقیقت بیشتر طراحان حروف میل به تنظیم کلمات نامنظم و پیچیده دارند. خشنودی زیادی در تنظیم و تناسب حروفی را که در جایگاه اصلی خود قرار دارند، وجود دارد. به ویژه هنگامی که این کار برای اولین بار انجام می گیرد. اما زمانی که با انبوهی موضوع مربوط به حروف و تصاویر روبرو می شوید طراح حروف از کجا باید شروع کند؟ برای مشاهده انواع جعبه با لوگو برجسته اینجا کلیک کنید.

 

طراحی و چاپ جعبه با لوگوی برجسته

 

در آغاز هر شکل طراحی که شامل متن است دو جنبه مربوط به هم وجود دارد که لازم است قبل از شروع بررسی و حل شود. به طور ساده این جنبه ها عبارتند از:

  1. طراحی طوری صورت بگیرد که متن جا بگیرد.
  2. متن طوری نوشته شود که با طراحی هماهنگ باشد.

آن چه که عملا ابتدا می آید، طرح یا متن، حقیقتا مهم نیست. جواب آن بیشتر به طبیعت و ماهیت کاری است که در دسترس است. برای مثال ادبیات فنی نیاز به مقدار معینی از متن دارد، علی رغم آن چه که طراح ممکن است آرزوی آن را بخواهد. این تذکر می رساند که متن بر طرح ارجحیت دارد و طرح به طور مناسب برای این متن به وجود خواهد آمد تبلیغاتی ساده با عنوانی جدی و با روح و زنده می تواند اغلب ابتدا طراحی شود و به وسیله درخواست از سوی طراح به ادیتور متن برای مقدار نامعلومی از کلمات به منظور تکمیل صفحه آرایی دنبال گردد. برای مشاهده انواع جعبه با لوگو برجسته اینجا کلیک کنید.

طراحی و چاپ جعبه با لوگوی برجسته

برای طراحی و چاپ جعبه با لوگوی برجسته اکلیل زدن یا زر اندود کردن روکش بسیار روش مناسبی است. پوشاندن مناطقی از کاغذ با یک لایه نازک از نوعی چسب یا آهار است که براق و درخشان است. هنگامی که در حال خشک شدن است، ورق براق را به صورت مربع های بزرگ که کاملا روی اشکال را بپوشاند می بریم. زمانی که چسب هنوز چسبناک است، از کاغذی که پشت آن مومی است استفاده کرده و زرورق را روی مناطق چسبناک قرار می دهیم به آرامی می کشیم تا صاف شده و حباب هوا میان کلغذ نباشد. زرورق به چسب خواهد چسبید و روی کاغذ باقی می ماند، اضافی آن را با قلم موی خشکی برس می زنیم. در صورتی که نمای پایانی کار عالی و مطلوب نبود، نگران نباشید رنگ طلایی بسیار جذاب تر به نظر می رسد. به هر حال تکنیک های مختلفی برای اجرای روکش و طراحی و چاپ جعبه با لوگوی برجسته موجود است که می توانید از متخصصان امر تجربه بگیرید. برای مشاهده انواع جعبه با لوگو برجسته اینجا کلیک کنید.