جعبه و بسته بندی

طراحی و چاپ جعبه با قالب پنجره دار

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

طراحی و چاپ جعبه با قالب پنجره دار

انتخاب جعبه مناسب

بزرگ یا کوچک، یک سبد روش مناسبی برای تقدیم مجموعه هدایا می باشد. این روش آماده کردن کادو بسیار ساده و خشنود کننده می باشد. شما می توانید همچنین از آن به عنوان یک ظرف مناسب برای جمع کردن باقی مانده میوه ها استفاده کنید. معمولا بسته بندی هدایای گرد و کروی شکل مشکل می باشد بنابر این درست کردن یک جعبه یا کیف ساده ترین راه حل است. به هر حال اگر شما کاغذ سبک و نازک در دسترس دارید ممکن است بتوانید یک کادوی گرد را مرتب و جذاب بپیچید. قاب مقوایی سبب محافظت و پنهان شدن شکل کادوی شما می شود که به مهارت و کار کمتری نسبت به یک جعبه نیاز دارد و تهیه آن سریع تر و ساده تر می باشد. شما می توانید یک گیاه را با کادو کردن آن با توری ارغوانی و قاب کنگره ای اطراف گلدان آن بسیار جذاب و شیک نمایید. برای مشاهده انواع جعبه های تولید شده توسط شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.

 

طراحی و چاپ جعبه با قالب پنجره دار

 

جعبه با قالب پنجره دار

اولین سوالی که ممکن است به ذهن خطور کند این است که جعبه با قالب پنجره دار چگونه جعبه ای است و چه کاربردی دارد؟ جعبه با قالب پنجره دار، جعبه ای است که قسمتی از آن که معمولا قسمت طولی جعبه می باشد برش هندسی خاصی داده شده و برای جلوگیری از انتقال محتویات جعبه به خارج، طلقی تعبیه شده است. معمولا از این نوع جعبه ها برای بسته بندی و یا کادوی مواد غذایی مثل شکلات، آبنبات و ... استفاده می شود. حیطه ی مصرف این جعبه می تواند از شخصی به منظور هدیه دادن به دوست- تا سازمانی هدایای تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی به میهمانان یا کارکنان سازمانی- باشد. برای مشاهده انواع جعبه های تولید شده توسط شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.

 

طراحی و چاپ جعبه با قالب پنجره دار

 

روکش جعبه با قالب پنجره دار

کاغذ یا روکش جعبه با قالب پنجره دار می تواند به یکی از روش های ذیل تهیه شود: عایق مومی: از مداد شمعی یا مداد رنگی مومی استفاده نموده و روی کاغذ سفید یا رنگی رسم کنید. سپس با استفاده از رنگ آبرنگ تیره تر یا جوهر روی آن نقاشی کنید. موم سبب می شود تا رنگ نقاشی داخل کاغذ نفوذ نکرده و نمای طراحی روی پارچه را برجسته نماید. رنگ نقاشی برجسته نما و چسب براق: رسم کردن شکل خود را به صورت انتخابی و آزادانه تمرین کنید یا یک تکه استنسیل ساده ببرید و از آن به عنوان الگو استفاده نمایید. ابتدا طرح را به آرامی با مداد علامت بگذارید. محصول را روی یک تکه کاغذ امتحان کنید تا جریان رنگ را ثابت نگه دارد. از بالای کاغذی که می خواهید تزئین کنید شروع کرده و به سمت خودتان کار کنید تا از لک شدن و کثیفی آن خودداری نمایید سپس مدتی صبر کرده تا خشک شود. رنگ برجسته نما شبیه رنگ کاغذ بافتی را که ایجاد نموده تقویت می کند. چسب براق تصویر را با لبه صاف و مرتب باقی نمی گذارد، بنابر این برای ایجاد اشکال واضح ابتدا آن ها را با قلم علامت بگذارید سپس روی آن را با چسب براق محکم بکشید. البته این کار برای اغلب افراد مشکل است پس کافیست آن را به متخصصان امر بسپارید. برای مشاهده انواع جعبه های تولید شده توسط شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.