چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال مجله

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

چاپ دیجیتال مجله

نوعی نشریه که در دوره های یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه چاپ می شود ماهنامه نامیده می ‌شود. طراحی ماهنامه و چاپ آن از موارد بسیار حساس است که از نظر زمانی دارای اهمیت بسیاری است به همین دلیل باید برای طراحی و چاپ ماهنامه یا فصلنامه برنامه ریزی زمانی مناسبی داشت. در مطبوعات اینطور مرسوم است که هر نشریه که به صورت ماهی یکبار انتشار پیدا نماید آن را با عنوان مجله یاد می کنند. برای مشاهده نمونه های بیشتر چاپ دیجیتال اینجا کلیک کنید.

 

چاپ دیجیتال مجله

( چاپ دیجیتال فصلنامه تخصصی نصب نیرو - مپنا )

مجله چیست

به مجموعه ای از مطالب و تصاویری که به طور منظم و با فاصله های مشخص زمانی انتشار می یابد مجله گفته می شود و مطالب آن غالباً در مورد یک یا چند موضوع مختلف است. خریدار مجله تمامی اجناس را به صورت یکجا خریداری می نماید سپس از میان اجناس آنچه که توجه او را جلب نموده است بهره برداری می نماید و بعد به انتظار شماره ماهنامه یا مجله بعدی می نشیند.

بیشتر بخوانید : چاپ دیجیتال چیست؟

 

چاپ دیجیتال

مجلات به روشهای مختلف چاپ می شوند روش چاپ آنها بر اساس سایز، قطع، تعداد صفحه ها، نوع ماشین چاپی و ترکیب موضوعی مطالب با یکدیگر متفاوت می باشد. این موارد از جمله مواردی هستند که موجب می شوند بتوانیم تفاوت بین چاپ مجله، روزنامه، ماهنامه و چاپ مجله دیجیتال را تشخیص دهیم. یکی از روش های چاپ مجله، چاپ دیجیتال است که با کمک دستگاه های پیشرفته دیجیتالی در تعداد مشخص و محدود چاپ می گردند. مدت زمانی که برای چاپ دیجیتال مجله مورد نیاز است بسیار کم می باشد که به همین دلیل روش چاپ مذکور به چاپ فوری شناخته می شود. ظاهر مجله دارای ارزش و اهمیت بسیاری است همچنین طراحی جلد مجله، کیفیت کاغذ، تصویر پردازی خلاقانه و استفاده از رنگ مناسب، عکس های زیبا، فونت زیبا و ... همگی از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار هستند که در چاپ دیجیتال مجله به تمامی موارد بالا توجه شده است و مجله را با کیفیت بالا، ظاهری زیبا و چشم نواز به چاپ می رساند. برترین مزیتی که این روش دارد این است که می توان ابتدا طرح را بر روی کاغذهای مختلف تست کرد و سپس آن را به چاپ نهایی رساند. 

برای مشاهده نمونه های بیشتر چاپ دیجیتال اینجا کلیک کنید.

 

چاپ دیجیتال مجله

( چاپ دیجیتال فصلنامه تخصصی نصب نیرو - مپنا )

خدمات چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال مجله، حرفه ای است که به تجربه، مهارت و تخصص نیاز دارد همچنین مجموعه ای که در زمینه چاپ دیجیتال مجله به فعالیت مشغول است باید به تجهیزات کامل و ماشین آلات به روز و پیشرفته دسترسی داشته باشد تا بتواند تمامی مراحل چاپ را به خوبی به پایان برساند بنابراین لازم است مجله خود را به جهت چاپ به مراکز معتبر سپرد تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب محصولی با کیفیت را ارائه دهند.

تعرفه و قیمت چاپ دیجیتال مجله

هزینه نهایی چاپ مجله به عوامل مختلفی همچون کیفیت مجله، نوع کاغذ مصرفی، هزینه طراحی و چاپ جلد، هزینه طراحی عطف مجله، نوع صحافی و ... بستگی دارد. غالبا به منظور طراحی و چاپ مجله از کاغذهای گلاسه استفاده می شود اما اگر قصد دارید که هزینه چاپ مجله را کاهش دهید می توانید از کاغذهای تحریر معمولی استفاده نمایید. طراحی پشت و روی جلد مجله نیز دارای هزینه جداگانه می باشد. 

برای مشاهده نمونه های بیشتر چاپ دیجیتال اینجا کلیک کنید.