چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه

  • نویسنده: سعید هدایتی
  •     
  • :تاریخ

چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه

کارت های ویزیت از ابزار بسیار مهم برای تمامی کسانی هستند که در اقتصاد جامعه فعالیت می کنند، صرف نظر از اینکه فعالیت شما چیست؟یا در چه حوزه ای فعالیت می کنید،یا تجارت شما تا چه میزان وسیع و گسترده است شما به این کارت ها نیاز دارید.  به همین دلیل است که امروزه از کوچکترین مغازه ها تا بزرگترین شرکت ها از کارت ویزیت گلاسه استفاده می نمایند، این گروه از کارت ها هم کارکرد تبلیغاتی دارند و هم کارکرد ارتباطی. از دیگرسوی قیمت ارزان و بسیار مناسب این ابزار ارتباطی تبلیغاتی باعث می شود که همگان روی چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه هزینه کنند. هزینه ای که برای چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه می شود،اگر موفقیت آمیز باشد کارکرد تبلیغاتی بسیار زیادی می یابد. فراموش نکنید که شما از کارت ویزیت گلاسه می توانید در مدت زمان بسیار طولانی، استفاده تبلیغاتی کنید.بسته به نوع، کیفیت و هزینه مد نظر متقاضیان کارت های مختلفی با جنس های مختلفی وجود دارند.

 

چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه

( طراحی و چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه شرکت وانا هستی البرز - وانالی)

مقوای گلاسه

گلاسه نوع خاصی از کاغذ است که وزن و حجم آن اندکی بیش از کاغذهای رایج و عادی بازار است، همان کاغذهایی که شما از دوران دبیرستان تا کنون با آن سر و کار داشتید. برای اهداف تجاری، ارتباطی شما می توانید روی کاغذهای گلاسه حساب بسیار ویژه ای باز کنید. مقوای گلاسه در مقایسه با عمده کاغذها مقاومت بسیار بالایی از خود بروز می دهد و به دلیل ذات درخشنده خود به خوبی در چشم ها می افتد و چشم ها را به خود خیره می کند. کاغذهای گلاسه در گرم های مختلف و متعددی تولید می شوند و هر نوع آن در صنعت مختلفی به کار می رود. گلاسه ها علاوه بر آنکه به شکل کاغذ در بازار یافت می شوند، به شکل مقوا هم تولید می شوند. مقوای گلاسه از نوع کاغذی آن کارایی بیشتری دارد و برای اهداف تبلیغاتی هم بیش از پیش استفاده می شود.

 

چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه

 

چرا مقوای گلاسه؟

  • گلاسه ها مزیت بسیار بزرگی دارند که آنها را تبدیل به یکی از مهم ترین و جدی ترین گزینه های چاپ خانه ها کرده است.
  • گلاسه ها قادرند که جوهر را به شکلی یکنواخت جذب کنند، این جذب یکنواخت باعث شده است که گزینه بسیار رایجی در چاپ جلد مجلات ،کتاب ها و کارت های ویزیت باشند.
  • معمولا گلاسه هایی که در کتاب و مجله به کار می روند گلاسه های نازک تری از موارد به کار رفته در کارت ها هستند.همانطور که می دانیم گلاسه های کارتی معمولا 300 گرم هستند.
  • گلاسه ها پذیرای بسیار خوبی برای عکس های رنگی هستند و به خوبی آنها را به معرض چشم بینندگان خود می رسانند.
  • گلاسه ها یکی از محصولاتی هستند که شما برای تولید کارت ویزیتتان می توانید روی آن حساب کنید.
  • کارت ویزیت گلاسه از کارت های محبوب و پر فروش رایج در بازار هستند،این کارت ها قیمت مناسبی دارند و صاحبان مشاغل مختلف به خوبی و در تیراژهای مختلف از آن استفاده می کنند.

 

چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه

( طراحی و چاپ دیجیتال کارت ویزیت گلاسه شرکت عسل قریبی )

ابعاد و ظاهر کارت ویزیت گلاسه

کارت ویزیت گلاسه  در ابعاد 4.8 در 8.5 و 6*9 و ... تولید می گردند. کارت ویزیت گلاسه نوع مربعی 5.5*5.5 نیز دارند که جذابیت های خاص خودش را نیز دارد. کارت ویزیت گلاسه 4.8*8.5  در کنار سایر ابعاد دیگر توسط چاپ دیجیتال تولید و در بازار امروز عرضه می شود. تمامی ویژگی های ظاهری سایر کارت ها، مثل چاپ یک رو یا دو رو یا کارت های نوک گرد و نوک تیز در کارت های ویزیت گلاسه هم وجود دارند.که متقاضیان می توانند آن را انتخاب کنند.

مطالب مرتبط

# چاپ دیجیتال کارت کتان

# چاپ دیجیتال کارت ویزیت سلفون مات

# چاپ دیجیتال کارت دعوت