هدایای تبلیغاتی

معرفی جلد بیمه با داغی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

معرفی جلد بیمه با داغی

گاهی اوقات برای ماندگاری بالای جلد بیمه نامه میتوان از چاپ داغی بر روی آن استفاده کرد, زیرا از این امر اطمینان حاصل میشود که دیگر رنگی روی جلد وجود ندارد که پس از مدتی پاک شود.
در چاپ داغی که توسط یک مهر فلزی صورت میگیرد بنا بر حسب اینکه جلد از نوع چرم , مقوا یا طلق است تفاوت وجود دارد. برای این کار مهر را حرارت میدهند و پس از داغ شدن آن را بر روی سطح می کوبند و طرح مد نظر فرو رفته و بر روی کار نمایان میشود, چاپ داغ در صورتیکه سالم باشد از بین نمیرود و برای همیشه روی چرم باقی می ماند. برای مشاهده انواع هدایای تبلیغاتی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.

 

معرفی جلد بیمه با داغی



چاپ داغی به دو صورت قابل اجرا می باشد:
- چاپ دستی
- چاپ ماشینی

در چاپ دستی که برای تیراژهای پایین مورد استفاده است, یک ورق نازک طلایی یا ورقی به رنگ سفارش داده شده را بر روی سطح قرار می دهیم و با فشار یک اهرم یا آهن طرح یا لوگو مورد نظر به صورت فرورفته چاپ میگردد.


در چاپ ماشینی بعد از پایان مراحل چاپ رزین هایی داغ مثل یو وی را به وسیله چاپ افست و سیلندرهایی دایره مانند با فشار به سطح وارد میکنند, که در این روش میتوان تیراژ روزانه حدود 100 تا 600 چاپ داغی را انجام داد.

چاپ و تولید جلد مدارک میتواند از جمله هدایای تبلیغاتی برای نمایندگی های بیمه باشد که از انواع جلدهای آن می توان جلد هایی از جنس یوف , جلد بیمه نامه سلفونی و طلقی, جلدهای بیمه نامه و جلد مدارک با جنس ماموت و کویری و جلدهای بیمه نامه از نوع چرم مصنوعی و پلاستیکی را نام برد.

 

معرفی جلد بیمه با داغی



نمایندگی های بیمه برای عرضه بیمه نامه به مشتریان خود معمولا از جلدهای چرمی یا طلقی استفاده میکنند, که معمولا این جلدها شامل بیمه نامه شخص ثالث, بیمه نامه عمر, بیمه نامه بدنه می باشند. برای مشاهده انواع هدایای تبلیغاتی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.


جیب های داخلی جلد بیمه نامه دارای دو نوع طلقی و سوزنی می باشند, که اکثرا نوع سوزنی آن ها سفارش داده میشود و از نظر فضایی که برای جیب های آن وجود دارد, میتوان به جلد بیمه دو برگ و جلد بیمه چهار برگ اشاره کرد.


کلمات کلیدی:
جلد بیمه با داغی, مهر فلزی, چاپ داغی دستی, چاپ داغی ماشینی, چاپ افست, جلد چرمی, جلد طلقی , جیب سوزنی, جیب طلقی , بیمه نامه عمر, بیمه نامه شخص ثالث, بیمه نامه بدنه