هدایای تبلیغاتی

جلد بیمه چرم با چاپ سیلک

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

جلد بیمه چرم با چاپ سیلک

همانطور که از نام این محافظ پیداست این دسته از محصولات جهت نگه داری مدارک بیمه نامه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند, که طراحی و چاپ روی جلد بیمه نامه طبق سلیقه سازمان ها و نمایندگی های بیمه تولید میشود.
تهیه و عرضه جلد مدارک و جلد بیمه نامه راهی است جهت تبلیغات و ماندگاری نام برند یا سازمان شما در ذهن مخاطبین خود. برای مشاهده هدایای تبلیغاتی بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

جلد بیمه چرم با چاپ سیلک


جنس جلد مدارک بیمه از چه نوعی است؟
جلد مدارک و بیمه نامه ها به طور استاندارد از متشکل از انواع چرم طبیعی , مصنوعی و یوف می باشد که در رنگ های قهوه ای, زرشکی, طوسی , مشکی و سرمه ای طراحی و تولید میشوند.

معرفی چاپ سیلک و کاربرد آن بر روی جلد بیمه
اگر قصد آن را دارید که چاپی مقرون به صرفه و زیبا برای جلد بیمه نامه خود به کار بگیرید پیشنهاد میکنیم ازچاپ سیلک استفاده نمایید.
در این نوع از چاپ اپراتور مرکب چاپ یا رنگ مورد نظر را با فشار غلتک یا کاردک به سطح چرم منتقل مینماید, بدین ترتیب که پارچه یا توریی که دارای سوراخ های ریز هستند در قالب یک شابلون به طور ثابت نگه داری میشوند, تصویر یا عبارت مد نظر روی پارچه نقش بسته و قسمت هایی که نباید رنگی شوند با ماده ای محافظ کننده شبیه به موم پوشیده میشوند.
بدین ترتیب طرح رنگی روی سطح جلد از طریق قسمت هایی که پوشیده نشده منتقل و تصویر یا عبارت مورد نظر روی آن نمایان میشود. برای مشاهده هدایای تبلیغاتی بیشتر اینجا کلیک کنید.
مزایا و معایب چاپ سیلک کدام است؟

چاپ سیلک علاوه بر مواردی که در بالا به چاپ آن در جلد مدارک و جلد بیمه نامه اشاره شد, امکان چاپ بر روی دفتر تلفن, تقویم دیواری, انواع سررسید, جعبه های مختلف کارتنی, شیشه, تابلوهای هنری و صنعتی, لباس و ... را دارد.
اما از معایب آن این است که پس آنکه تحت تاثیر نور قرار بگیرد, پس از مدت زمان زیاد ممکن است بتدریج پاک شود, یا در بعضی موارد در چاپ سیلک رنگ به خوبی پخش نمیشود, در این حالت باید لبه کاردک یا غلتک تحت کنترل باشد تا طرح مورد نظر زیر فشار یکنواخت به صورت مرتب نمایان شود.

 

 

جلد بیمه چرم با چاپ سیلک


چاپ طلاکوب بر روی جلد بیمه نامه چگونه صورت میگیرد؟
اگر بخواهید نام برند یا لوگو بیمه شما به صورت خاص و ویژه نمایش داده شود میتوانید از چاپ طلاکوب که دارای تنوع بالا و رنگ بندی متفاوت می باشد نیز استفاده کنید, از مزیت های بارز چاپ طلاکوب این است که امکان کپی لوگو برند شما در آن برای دیگران وجود ندارد.


با ارائه جلد بیمه تبلیغاتی به مشتریان خود میتوانید:
- برند خود را در ذهن آن ها تثبیت نمایید
- اعتماد مشتریان را نسبت به سازمان خود جلب نمایید
-موجب مراجعه مجدد مشتریان پس از پایان دوره بیمه آن ها شوید
-در مواقع لزوم و شرایط حساس ایمنی خاطر مخاطبان خود را فراهم آورید
-بیمه نامه را در محفظه ای شیک و آراسته به مشتریان خود ارائه نمایید

برای مشاهده هدایای تبلیغاتی بیشتر اینجا کلیک کنید.