هدایای تبلیغاتی

کاور مدارک چرم

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

کاور مدارک چرم

یکی از هدایای تبلیغاتی که بسیار پر کار برد و پر طرفدار هستند و بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند ، جلد مدارک می باشند ، که با تنوع بسیار زیادی وجود دارند. 
برای مشاهده محصولات و هدایای تبلیغاتی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.
امروزه  کاورهای مدارک با جلد چرمی بسیار پر مصرف شده و در دست هر عابری ، می توان مشاهده نمود. یکی از پر مصرف ترین های آن ها شامل : جلد شناسنامه ، جلد پاسپورت ، جلد کارت عابر بانک شما ، جلد کارت بیمه شما ، می باشند.که بر گرفته از چرم های مصنوعی اعلا می باشند.

 

کاور مدارک چرم


این هدایای تبلیغاتی در تبلیغ بسیار مهم هستند و نقش پر رنگی را دارند و باز دهی آن ها برای برند و شرکت شما 100% بوده و بسیار مفید می باشند. شما این را به خوبی می دانید که برای خراب نشدن مدارک وسیله نقلیه تان ، آن ها را در جلد مدارکتان قرار می دهید. یکی دیگر از فواید تولید کاور های مدارک چرمی ، این است که به راحتی خراب نمی شوند و در طول روز در دست مشتریان شما بار ها و بار ها دیده می شوند و افراد دیگر هم آن را می بینند و توجه شان معطوف می شود. این نوع تبلیغات باعث می شود تا نام برند شما برای همیشه در ذهن مشتریان باقی بماند. برای مشاهده محصولات و هدایای تبلیغاتی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.
کاور مدارک معمولا با جنس های مختلفی تولید می شود ، از جمله : کاور مدارک یوف ، چرم طبیعی ، چرم مصنوعی ، چرم ترمو ، کاور مدارک اختصاصی.

کاور مدارک چرم


 به طور معمول کاورهای تبلیغاتی با جنس های متنوعی وجود دارند, اما به دلیل ماندگاری و دوام خوب چرم ها ، که به صرفه ترینشان چرم مصنوعی می باشد ، اکثرا از این مدل استفاده می کنند.
برای این که باز خورد بسیار بالایی را در زمینه ی تبلیغات برند خود ایجاد کنید ، بهتر است تا محصولی را ارائه دهید که دارای کیفیت بسیار بالایی باشد و با دوام و شیک باشد تا زود خراب نشود و مشتری بتواند سالیان سال ، از آن استفاده کند.
به طور معمول چاپی که روی کاور مدارک چرمی استفاده می شود ، چاپ طلاکوب ، داغ کوب و چاپ سیلک می باشد.
اما در برای تولید جلد مدارک اختصاصی ، ابتدا طرح لوگوی سازمان چاپ شده و سپس در جلد مدارک گذاشته شده و چاپ می شوند.
این نوع کاور ها معمولا در دو سبک تگ مگنت و دو مگنت تولید می شوند.

کاور مدارک چرمی تبلیغاتی تک مگنت
این کاور ها جنسشان از چرم مصنوعی درجه یک بوده و قابلیت تولید در رنگ های دیگر را نیز دارند.که دارای سه لت می باشند و بر روی آن یک مگنتی برای بسته شدن گذاشته می شود.که دارای یک بند به طول بیست سانتی متر می باشد و همین طور یک جیب بزرگ و یک جیب زیپ دار و دو جیب کوچک تر می باشند. 
برای مشاهده محصولات و هدایای تبلیغاتی شرکت طرح هرم اینجا کلیک کنید.

کاور مدارک چرمی تبلیغاتی دو مگنت
دارای جنس چرم مصنوعی با کیفیت الف می باشند و در قالب رنگ هایی چون  مشکی ، قهوه ای و عسلی تولید می شوند.