تقویم و سررسید

سررسید با جلد چرم دور دوخت

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

سررسید با جلد چرم دور دوخت

از آنجایی که در دنیای امروز سررسید(نمونه کارها) هم به عنوان هدیه ای برای مناسبت های مختلف و هم به عنوان کمکی برای برنامه ریزی قرارها و مشاهده وقایع اتفاق افتاده در طول یک سال بسیار محبوب شده اند قصد داریم در این بخش شما را با یکی از پرطرفدار ترین نوع آن ها با نام سررسید با جلد چرم دور دوخت آشنا کنیم البته لازم به ذکر است که سررسید ها از لحاظ نوع جلد به دسته های مختلفی نظیر سررسید با جلد مقوایی و ... تقسیم می شوند که شما میتوانید انواع مختلف آنها را در سایت شرکت تبلیغاتی طرح هرم  ببینید. اما سررسید با جلد چرم دور دوخت به دلیل داشتن ظاهری رسمی و شکیل تر می تواند به عنوان بهترین هدیه در بین سایر سررسید ها شناخته شود.

 

 

سررسید با جلد چرم دور دوخت

 معرفی سررسید با جلد چرم دور دوخت :

همانطور که در بالا اشاره نمودیم سررسید(نمونه کارها) بر اساس جلد به دسته های گوناگونی تقسیم می شود که یکی از پرطرفدار ترین آن ها سررسید با جلد چرمی است جلد چرم این سررسید می تواند بسته به سلیقه شما دارای رنگ های مختلف از جمله مشکی ، سورمه ای و ... باشد، حتی می توانید بسته به رنگ لوگو و یا کسب و کار خود از رنگ های شادتر نظیر زرد، نارنجی و ... نیز استفاده نمایید. سررسید با جلد چرمی مقاومت بیش تری نسبت به سایر مدل ها دارد که بسته به نوع و کیفیت چرم استفاده شده دارای مقادیر متفاوتی است. یکی از ویژگی های بارزی که در سررسید با جلد چرم دور دوخت وجود دارد دیر خراب شدن آن می باشد، اگر توجه کرده باشید در سررسیدها اولین قسمتی که بعد از مرور زمان مورد خوردگی یا خرابی قرار می گیرد دیواره های آن است این خرابی ها شامل جدا شدن قسمت های چسبیده شده در اطراف سررسید و یا موارد مشابه می باشد. مقالات مرتبط : سر رسید با کاغذ کرافت

سررسید با جلد چرم دور دوخت باعث شده تا چنین مواردی به حداقل برسند بنابراین اگر قصد دارید کسب و کار خود را به نحو احسنت رونق دهید و یا یکی از بیاد ماندنی ترین هدیه ها را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار دهید پیشنهاد ما استفاده از سررسید با جلد چرم دور دوخت است.

تبلیغات و سررسید با جلد چرم دور دوخت :

می توانیم تبلیغات را به عنوان یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار در نظر بگیریم. با نزدیک شدن به ماه های آخر سال یکی از متداول ترین روش ها برای جلب مشتری و سفارشات بیش تر سفارش سررسید(مقالات مرتبط) با جلد چرم دور دوخت اختصاصی است با اینکار می توانید محصولات و خدمات جدید و همیشگی خود را با مشتریانتان نیز در میان بگذارید.

راه های متفاوتی برای سفارش سررسید با جلد چرم دور دوخت اختصاصی وجود دارد که به میزان قابل توجهی میزان هزینه درخواستی شما نیز در آن دخیل خواهد بود. اما اگر قصد شما از سفارش سررسید با جلد چرم دور دوخت اختصاصی جلب مشتریان خاص و خریداران واقعی است پیشنهاد می کنیم از مواردی نظیر لت اختصاصی ، تصاویر محصولات ، لوگو ، آدرس و شماره های تماس استفاده نمایید.

 

سررسید با جلد چرم دور دوخت