تقویم و سررسید

تقویم رومیزی با کاور مقوایی

  • نویسنده: نسیم نیری
  •     
  • :تاریخ

تقویم رومیزی با کاور مقوایی

شما چقدر به زمان اهمیت می دهید؟ زمان طلای نابی است که در اختیار همه ما قرار دارد اما هر فردی به اقتضای شرایط خود از آن بهره برداری می کند. ابزارهایی برای برنامه ریزی و زمانبندی اوقات وجود دارد، که از آن ها می توان به ساعت، رایانه، موبایل و تقویم اشاره کرد. تقویم دستاورد جغرافیدانان و منجمان بوده است. آن ها روز ، ساعت و زمان دقیق اوقات را مشخص کردند. به مرور زمان شکل تقویم ها دچار تحولاتی شد، یکی از علل آن پیدایش کاغذ است. زمانی که کاغذ ها ضخیم تر شدند، گراماژ آن ها از 250 بالاتر رفتند و نام خود را به مقوا تغییر دادند. مقوا کاربرد های مختلفی دارد، برای بسته بندی، درز بندی، کاردستی و... از شاخص ترین کاربردها می باشند. مقواها در انواع کارتنی، کرافت، خرده مقوا، تخته لمینیت شده، جلد مقوایی، فایبر گلاس و... به بازار عرضه شده اند هم اکنون نیز در بازار تقویم های رومیزی با کاور مقوایی موجود است که جنس مقوای آن از نوع جلد مقوایی است. این نوع مقواها با چوب سخت، چوب نرم، مواد بازیافتی و فیبر ساقه نیشکر، پنبه، کتان، کاه و کنف تهیه می شود. خمیر مقوای به کار رفته درتقویم رومیزی(نمونه کارها) با کاور مقوایی یا از نوع شیمیایی و یا به روش مکانیکی حرارتی تشکیل می شود. بعد از ساختن خمیر باید خمیر راسفید کنند تا برای استفاده در تقویم آماده شود. برخی از شرکت های چاپ آن را به صورت ملایم و با گاز کلر سفید می کنند و برخی دیگر با استفاده از آب اکسیژنه و یا سدیم سولفات استفاده می کنند.

اگر بخواهید یک کسب‌وکار نوآور را اجرا کنید، باید به شرکت تبلیغاتی طرح هرم اجازه دهید از نقاط قوت و خلاقیت خود در تبلیغات کسب و کار شرکت شما استفاده کنند همه می دانند که خلاقیت و نوآوری تا چه میزان برای موفقیت مهم و ضروری است.

تقویم رومیزی با کاور مقوایی

هنگامی که خواستید تقویم رومیزی(نمونه کارها) با کاور مقوایی را سفارش دهید به مواردی مانند روشنی یعنی نور سفید متمایل به آبی بازتابیده شده از روی کاغذ، گراماژ، وزن پایه، سختی، صافی، ضخامت و سفیدی مقوای به کار رفته توجه کنید، این موارد می توانند کیفیت مقوا را به شما نشان دهند. به طبع هرچه کیفیت مقوا بالاتر باشد، هزینه ی آن و در نتیجه هزینه ی ساخت تقویم رومیزی با کاور مقوایی بالاتر می رود. شما می توانید پس از اتمام سال و غیر قابل استفاده بودن تقویم رومیزی(مقالات مرتبط) با کاور مقوایی آن را به صورت زباله ی مقوایی تفکیک شده به مراکز بازیافت تحویل دهید چرا که از کل کاغذ و مقوای مصرفی تقریبا 80 درصد آن قابل بازیافت و استفاده ی مجدد است پس مقرون به صرفه ترین و بهداشتی ترین شیوه جهت بازیافت کاغذ و مقوا از زباله های شهری تفکیک زباله های تر و خشک از مبدا تولید است. این کار مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت: بازیافت هر تن کاغذ باطله از قطع 17 اصله درخت جلوگیری می کند. کمک به ایجاد اشتغال در قالب ایجاد کارگاه های جمع آوری، خرید و فروش، توزیع و استفاده از کاغذ و مقوای بازیافتی. شما می توانید بر روی تقویم های چاپی خود نشان بازیافت را چاپ کرده و علاوه بر آن با استفاده از متون و تصاویر به استفاده کنندگان تقویم بگویید که می توانند به نوبه ی خود در حفظ منابع بکوشند.